Gave til DP - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Skouboe

Hjææælp !!

Freja's DP er blevet fyret pga. nedskæringer og Freja har derfor sidste dag hos hende på onsdag. Vi kommer til at savne hende helt vildt - hun er typen som virkelig elsker sit job og Freja elsker hende, og bliver behandlet som en af familien.

Vi har snakket med et andet hold forældre hos hende om at købe en gave til hende, men hvad pokker skal vi købe??? Nogen der har nogle gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Vingummien

Har ingen ide. MEn det er da surt at hun er blevet fyret

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Hjææælp !!

Freja's DP er blevet fyret pga. nedskæringer og Freja har derfor sidste dag hos hende på onsdag. Vi kommer til at savne hende helt vildt - hun er typen som virkelig elsker sit job og Freja elsker hende, og bliver behandlet som en af familien.

Vi har snakket med et andet hold forældre hos hende om at købe en gave til hende, men hvad pokker skal vi købe??? Nogen der har nogle gode ideer?

først, ØV hvor trist!!!!!

i skal købe noget personligt.... hmmm hvor gammel er hun?

Anmeld

24. juni 2010

lion

Hvor  kedeligt at hun er blevet fyret.

Jeg ville sige at en gave fra børnene ville være en god ide, tegninger lavet af dem og måske et billedet af dem, og noget godt til hende

Anmeld

24. juni 2010

Skouboe

Ni-ko-li-ne skriver:

først, ØV hvor trist!!!!!

i skal købe noget personligt.... hmmm hvor gammel er hun?

Hun er midt i 40'erne og har mand og 4 børn.

Anmeld

25. juni 2010

TbCp

Øv hvor trist

Jeg har ingen ideer men kigger med om andre har, vi skal sige farvel til Livas dagplejer om 3 uger så skal have fundet på noget til hende.
Havde egentlig "bare" tænkt på en købmandskurv.... smykker ser jeg hende aldrig med og et eller andet Liva har lavet tænker jeg at hun har rigeligt af (altså alt muligt hjemmelavet fra børnene).

Så mit bud ville nok være en købmandskurv og evt. et billede af hele familien.

Anmeld

25. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Hun er midt i 40'erne og har mand og 4 børn.

hmm er hun sådan til Holmegaard osv?

jeg tænker på noget hun altid kan kigge på og mindes ungerne! :0)

Anmeld

25. juni 2010

Barbamama

Ja hvad med et billede af børn og forældre samlet og måske et maleri?

Anmeld

25. juni 2010

sarahb

Synes det skal være noget hun får glæde af nu og mange år frem.. Mange vil ikk ha tegninger osv hængende..
Hvad med en lækker karraffel, en skål m.m så når hun har gæster og bruger den så er det et minde fra jer og ungerne

Anmeld

25. juni 2010

mama09

Skouboe skriver:

Hjææælp !!

ej hvor trist. øv bøv - får i så en anden med det samme eller hvordan??

En bog med billeder af de små eller ej ved det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.