de der naboer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

de er altså skønne!

imorgen VIL jeg hen og træne (så har jeg trænet mandag, onsdag og fredag)... men Martiner lige kørt til KBH = ingen bil....

så jeg låner da naboens cykel op til bussen... de skal selv til tyskland imorgen, og selvfølgelig køber de det med hjem vi vil have;0)

ydermere stod jeg i haven for lidt siden, de spørg om jeg har spist... og det havde jeg jo... arh men så ville de lige grille en ostepølse til mig! :0) så mens jeg sidder her på min flade bagdel, hopper manden over hegnet med en tallerken med ostepølse, flute og salat.... ja velbekomme siger man så bare... så bliver det ikke bedre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Vingummien

Ej det var da sødt. Gid man selv havde sådan nogle naboer altså

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Tulipan skriver:

Ej det var da sødt. Gid man selv havde sådan nogle naboer altså

ja, dem har vi sgu ventet længe på;0)

Anmeld

24. juni 2010

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

de er altså skønne!

imorgen VIL jeg hen og træne (så har jeg trænet mandag, onsdag og fredag)... men Martiner lige kørt til KBH = ingen bil....

så jeg låner da naboens cykel op til bussen... de skal selv til tyskland imorgen, og selvfølgelig køber de det med hjem vi vil have;0)

ydermere stod jeg i haven for lidt siden, de spørg om jeg har spist... og det havde jeg jo... arh men så ville de lige grille en ostepølse til mig! :0) så mens jeg sidder her på min flade bagdel, hopper manden over hegnet med en tallerken med ostepølse, flute og salat.... ja velbekomme siger man så bare... så bliver det ikke bedre!

Lækkert med mad.

Hvor lyder de søde

Anmeld

25. juni 2010

mifune

Må jeg købe dine naboer? Eller bytte dem i mine?

Anmeld

25. juni 2010

TbCp

Aj hvor er det fedt med sådan nogle naboer! Det er sådan jeg husker det fra min barndom, sådan er det desværre ikke alle steder længere.

Anmeld

25. juni 2010

Barbamama

Vi er også bare flyttet ind i det mest fantastiske vænge altså. Alle kan snakke med alle og alle er villige til at hjælpe hinanden. Sidste år da vi flyttede ind og jeg havde den største mave fandt en af naboerne ud af at vi ikke havde bil og tilbød os at køre os på sygehuset når det gik løs. En anden sagde at vi kunne låne hendes bil. Og så blev der holdt en vængefest så vi kunne lære hinanden at kende allesammen. Og blomster fik vi også. Vi følte os meget velkomne!

Anmeld

25. juni 2010

Karo

Hold da op nogle søde naboer

Anmeld

25. juni 2010

oo

åh jeg håber dæleme der er sådan nogle naboer der flytter ind her når nabohuset er færdigrenoveret!!

Anmeld

25. juni 2010

Ni-ko-li-ne

hi hi

de er NOT FOR SALE!

men skønne skønne skønne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.