Slag mod maven=utilpas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

henh01

Hej.

Forleden gik jeg lige i selvsving og skulle gøre hovedrent, og da mine dynebetræk ligger på øverste hylde der ikke er særlig venlige overfor ikke så høje mennesker og jeg var alene hjemme stablede jeg to af min datters skamler ovenpå hinanden for at nå det, hvilket resulterede i at jeg selvfølgelig gled og bankede sækken lige ind i skabet(men jeg nåede betrækket!) Fik samme aften en smule ondt i maven og har lige siden været meget utilpas og haft svie og stik i maven.

egentlig har jeg lyst til at ringe til lægevagten, men vil ikke virke for sippet og hvad skulle han kunne gøre ved det?

jeg er i 18+5 og mærker ikke liv dagligt, så jeg er slet ikke sikker på at alt er som det skal være.

Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Faith

Jeg ville helt klart ringe til vagtlægen! Om ikke andet så for at få lidt beroligelse. Hvad med at ringe til fødegangen og snakke med en jordemoder? Det plejer at hjælpe mig rigtig meget når jeg er nervøs over noget.

Anmeld

24. juni 2010

oo

ring til lægen! jeg har kun oplevet dem som meget søde og beroligende. faktisk har jeg ofte ringet direkte til fødegangen når jeg blev bekymret istedet for til lægen man kunne håbe de ville give dig en scanning

Anmeld

24. juni 2010

Maria-s

Hvis jeg var dig ville jeg helt klart kontakte lægen. Og hva så hvis de synes du er sippet?? Hellere ta til undersøgelse 10 gange for meget end én gang for lidt...

Det må da også være utrolig hårdt for dig psykidk hvis du går og føler at der er noget som det ikke skal være. Søg læge. I det mindste bare for at få ro i dig selv.

Kram

Anmeld

24. juni 2010

Kvindemin

Kontakt lægen, først derefter for du ro på. Du er IKKE sippet !

Knus

Anmeld

24. juni 2010

henh01

Ringede til lægevagten og takket være landskampen kom jeg igennem med det samme. Hun sagde at der skulle rigtig meget til før at barnet tog skade og så længe jeg ikke havde blødninger og ikke var mere øm end jeg beskrev så mente hun ikke der var grund til bekymring. Hun mente dog jeg burde ringe til egen læge hvis jeg stadig havde ondt i morgen for at blive lyttet på. På en måde er jeg mere rolig, men synes det virker lidt tamt at hun henviser mig til egen læge imorgen. Tænker at hvis hun mener der er belæg for at kontakte egen læge i morgen, så er der vel også belæg for at blive undersøgt nu. Og det kan da umuligt være meget de har at lave her i landskampen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.