Andre vegetarer/veganere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Nymor

Hej med jer

Vi prøver at blive gravide, og da jeg er nystartet veganer - har været vegetar i 7 år og er indenfor de sidste par måneder gået over til en vegansk kost, ikke mindst pga. de mange kønshormoner, der er i mælk, men jeg spekulerer på om jeg får alt, hvad jeg har brug for til at gøre min krop klar til at være gravid!

Er der andre herinde, der er vegetarer/veganere, og hvordan dækker/dækkede I jer ind før og under graviditeten?

Kh mig  ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg havde været vegetar i 20 år da jeg blev gravid.Jeg gjorde,og har aldrig gjort noget for at forberede mig,men jeg er indimellem blevet tjekket hos lægen for at sikre mig at jeg ikke mangler noget.Jeg er dog ikke vegetar mere...under graviditeten havde jeg bare SÅ meget lyst til kød,og til sidst gav jeg efter.Tænkte at der nok var en grund til at min krop cravede det sådan

Anmeld

24. juni 2010

Dinna88

Hej med jer

Vi prøver at blive gravide, og da jeg er nystartet veganer - har været vegetar i 7 år og er indenfor de sidste par måneder gået over til en vegansk kost, ikke mindst pga. de mange kønshormoner, der er i mælk, men jeg spekulerer på om jeg får alt, hvad jeg har brug for til at gøre min krop klar til at være gravid!

Er der andre herinde, der er vegetarer/veganere, og hvordan dækker/dækkede I jer ind før og under graviditeten?

Kh mig  ;o)

Hejsa. Hatten af for dig, virkelig

http://www.gravid.dk/artikler/gravid-og-vegetar.html - prøv at læs dette, eller kan du på www.apoteket.dk skrive spg. til dem. Du kan også blot henvende dig til dit eget apotek  Du ved det jo nok, men bønner og nødder og vejen frem

Anmeld

2. juli 2010

Nymor

Kære begge to

Mange tak for svarene - jeg vil fluks gå på apoteket og håber i øvrigt, at jeg kan slippe for kød-cravings!

Kh mig  ;o)

Anmeld

2. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh ja,det håber jeg også for dig

Skal dog ærligt indrømme,at da min samvittighed blev lidt bedre NØD jeg at spise kød igenVi har ikke særlig mange penge,og det er altså noget billigere...og nemmere.Siden vi fik Alexander har vi spist 1-2 gange om ugen sammen med mine forældre,og jeg er sikker på de synes det er rigtig dejligt at de ikke skal stå og finde på noget specielt til mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.