Kan andre se streg nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.553 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Filuka

er kun 3-4 dage over tid.. tør ikke håbe på for meget..

Jeg har i 14 dage haft mens lign smerter og er nu 4 dage over tid - den kommer bare ikke? Skal have taget blodprøver på mens 2. dag i forhold til at vi skal i gang med behandling - men står og skal på Ø-lejr med mit arbejde om 3 dage. Mine smerter går op over lænden og hele vejen rundt.

Jeg tog så en test her til morgen hvor der kom en ekstra streg - men efter noget tid forsvandt den langsomt igen? Jeg tog så en ny test (en anden slags) med samme urin - og den viste ingenting?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Low

For mig er det meget svært at se. Jeg ved ikke om jeg kan se 2 desværre .

Men jeg  for dig!

Anmeld

24. juni 2010

Emilie Sarah

Jeg synes at se en streg nr 2

Anmeld

24. juni 2010

Malthesmoar

Filuka skriver:

Jeg har i 14 dage haft mens lign smerter og er nu 4 dage over tid - den kommer bare ikke? Skal have taget blodprøver på mens 2. dag i forhold til at vi skal i gang med behandling - men står og skal på Ø-lejr med mit arbejde om 3 dage. Mine smerter går op over lænden og hele vejen rundt.

Jeg tog så en test her til morgen hvor der kom en ekstra streg - men efter noget tid forsvandt den langsomt igen? Jeg tog så en ny test (en anden slags) med samme urin - og den viste ingenting?

Har du andre billeder, der ikke er taget op mod solen

(evt liggende på bord el lign)??

Anmeld

24. juni 2010

henh01

Ja prøv at tage et billede hvor den ligger...

Anmeld

24. juni 2010

Filuka

Den var noget tydeligere end man kan se på billedet - det blev ikke ret godt. Nåede ikke at tage flere fordi jeg blev helt forfjamsket og tog test nr 2.

Anmeld

24. juni 2010

Emilie Sarah

Filuka skriver:

Den var noget tydeligere end man kan se på billedet - det blev ikke ret godt. Nåede ikke at tage flere fordi jeg blev helt forfjamsket og tog test nr 2.

jamen ..

har du smidt den ud ??

Anmeld

24. juni 2010

puttecolle

Filuka skriver:

altså jeg kan se to steger men min mand er ikke helt sikker pga solen. men prøv og tag en ny i morgen tidlig... for da jeg var ved lægen og skulle ha taget en test var den sidste steg lige så tydelig som den er på din.. så syns det er svært at sige men tag en ny test i morgen

Anmeld

24. juni 2010

Kløver

hmm synes ikke jeg kan se streg nr 2, men synes også det er rigtig svært på grund af genskin, og at der er lyst i baggrunden når du holder den op.

Men kan desværre ikke se en streg nr 2

Men håber den er der

Anmeld

24. juni 2010

Bryndis

Jeg kan godt se to streger

Men prøv og ta en test mere og se om den ikke også viser det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.