11 dage over tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2010

AnneCatrine

Ved godt det kan lyde mærkeligt, men har du prøvet at lade din test ligge efter du har prøvet den, min var negetiv, så jeg smed den ud, men dagen efter tog jeg den frem igen bare for sjov, og der var to streger efter den havde ligget natten over, sikkert fordi jeg ikke var så langt henne... så den skulle have lang tid til at måle HCG-tallet..

Prøv for sjovt, hvis du endnu ikke har gjort det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

MetteDN

Mettemus skriver:

Øv! Krydser fingre for at der alligevel er noget godt på vej til jer. Ellers må du lige banke i bordet når du får ny læge når i flytter.

Klem

Tak skal du have Mette Håber virkelig også snart der sker noget . Hvordan går det med din graviditet?

Knus

Anmeld

27. juni 2010

Mettemus

MetteDN skriver:

Tak skal du have Mette Håber virkelig også snart der sker noget . Hvordan går det med din graviditet?

Knus

Det går meget stille og roligt. Mærker ikke rigtig noget til det længere så det er helt fint. Til gengæld kan man ikke rigtigt se noget endnu, og det kunne jeg nu ellers godt tænke mig.

Anmeld

27. juni 2010

Daisy

Catrine skriver:

Ved godt det kan lyde mærkeligt, men har du prøvet at lade din test ligge efter du har prøvet den, min var negetiv, så jeg smed den ud, men dagen efter tog jeg den frem igen bare for sjov, og der var to streger efter den havde ligget natten over, sikkert fordi jeg ikke var så langt henne... så den skulle have lang tid til at måle HCG-tallet..

Prøv for sjovt, hvis du endnu ikke har gjort det

Den er lidt 'farlig' da man ofte tester falsk positiv når testen har ligget. Der står også på pakkerne at testen er ugyldig hvis den først viser positiv efter 5-10 min. At den så gjorde det for dig og det viste sig du var gravid, er vist mere et sjovt tilfælde .

MetteDN krydser fingre for dig

Anmeld

27. juni 2010

MetteDN

Mettemus skriver:

Det går meget stille og roligt. Mærker ikke rigtig noget til det længere så det er helt fint. Til gengæld kan man ikke rigtigt se noget endnu, og det kunne jeg nu ellers godt tænke mig.

Mon ikke det snart kommer, hvor langt er det du er henne ?

Anmeld

27. juni 2010

MetteDN

Så kom menstrationen 14 dage for sent! Mærkeligt.. 

Anmeld

27. juni 2010

AnneBJ

Øv hvor træls!! Håber det lykkes næste gang!!

Anmeld

27. juni 2010

Mettemus

MetteDN skriver:

Mon ikke det snart kommer, hvor langt er det du er henne ?

Jo inden for de næste 14 dage tænker jeg at det må begynde at kunne ses. Er 11+4 i dag.

Stadig ikke noget nyt fra dig?

Anmeld

28. juni 2010

MetteDN

Mettemus skriver:

Jo inden for de næste 14 dage tænker jeg at det må begynde at kunne ses. Er 11+4 i dag.

Stadig ikke noget nyt fra dig?

Fik menstration igen søndag.. Men nu glæder jeg mig bare til at flytte og til at få en ny læge som gider undersøge os

Anmeld

28. juni 2010

Mettemus

MetteDN skriver:

Fik menstration igen søndag.. Men nu glæder jeg mig bare til at flytte og til at få en ny læge som gider undersøge os

Øv  Godt du alligevel er positiv. Håber du får en god læge, i må lige banke i bordet fra starten af hvis h*n begynder at trække på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.