glæder mig endelig ikke;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Anonym trådstarter

glæder mig endelig ikke helt vild til at skulle føde.
har kun 10 uger igen, og er klar og det hele, og har stort set alle tingene til den bette. 

men syns det lidt underligt, tror min familie glæder sig mere end mig, hader den føelse a ikke rigtig at glæde mig, prøver så vidt muligt at gemme min mave men kan jeg heller ikke mere, nogle dage glæder jeg mig, men andre dage ikke, men føler stadig noget for den bette det da klart, og det er vidunderligt at mærke liv osv,

men har bare så svært ved at forholde mig til at den bettes fár er som han er, og at den bette sikkert ikke vil komme til at kende sin far,
faren har voldtaget mig adskillige a gange, og stået med en pistol for maven af mig osv,

og så kan man sige at jeg bare skulle have en abort, men da jeg kom til lægen fik jeg akut scanning samme dag og da jeg så det lille væsen så kunne jeg  simpelhen ikke få mig selv til det..

men jeg ved når jeg har den bette i mine arme vil jeg ikke have de her tanker, men det bare nu, og alle går og spørger mig om jeg ikke glæder mig helt vild, og der siger jeg bare, ja det gør jeg da, for vil ikke virke uansvarlig, det er derfor jeg skriver her som ano, havde bare brug for at komme ud med det. for er så ked af mine tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Pia.

Har ingen kloge ord eller gode råd vil bare sende dig et knus

Varmt knus og tanker fra Pia.

Anmeld

24. juni 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Har ingen kloge ord eller gode råd vil bare sende dig et knus

Varmt knus og tanker fra Pia.

mange tak

Anmeld

24. juni 2010

Fru Dinesen

Puhhaa jeg har ondt af dig .. sikke en omgang du har været igennem .... kan virkelig godt forstå dine følser her og nu , men er også sikker på at når du står med den lille mus i dine arme så ændre alt sig 100% .....

Og ellers vil jeg bare gi dig et klem 

Er der slet ik nogle du kan tale med, om dine følser ???

Anmeld

24. juni 2010

Anonym trådstarter

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Puhhaa jeg har ondt af dig .. sikke en omgang du har været igennem .... kan virkelig godt forstå dine følser her og nu , men er også sikker på at når du står med den lille mus i dine arme så ændre alt sig 100% .....

Og ellers vil jeg bare gi dig et klem 

Er der slet ik nogle du kan tale med, om dine følser ???

tør jeg ikke.er bange for de vil sige jeg ikke kan tage mig af et barn osv. for det ved jeg at jeg kan, og jeg ved jeg vil elske det lille menneske mere end noget andet, men syns bare det er svært lige nu at glæde sig

Anmeld

24. juni 2010

XXSS

Du skal nok få et godt forhold til dig barn og få moderfølelsen! men for din egen og babys skyld er det klart et no go at faderen skal have del i babys opvækst, for hvad kan han dog ikke finde på!??  Jeg håber du kommer over det, for det må bestemt ikke være rart på nogen som helst måde. Du må være stærk og modig, men stadig få hjælp  et kæmpe kram til dig

Anmeld

24. juni 2010

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Du skal nok få et godt forhold til dig barn og få moderfølelsen! men for din egen og babys skyld er det klart et no go at faderen skal have del i babys opvækst, for hvad kan han dog ikke finde på!??  Jeg håber du kommer over det, for det må bestemt ikke være rart på nogen som helst måde. Du må være stærk og modig, men stadig få hjælp  et kæmpe kram til dig

håber osse at amtet vil kunne se at han ikke er god for mit barn, han skulle i retten idag, så venter bare på at politiet engang ringer og siger hvad de fandt ud af, ang det med at han har truet mig,

har ike sovet i nat så er så udmattet, men har været så bange for at han vil komme til at være en spasser når barnet bliver født, og at han vil skade det,

Anmeld

24. juni 2010

XXSS

Anonym skriver:

håber osse at amtet vil kunne se at han ikke er god for mit barn, han skulle i retten idag, så venter bare på at politiet engang ringer og siger hvad de fandt ud af, ang det med at han har truet mig,

har ike sovet i nat så er så udmattet, men har været så bange for at han vil komme til at være en spasser når barnet bliver født, og at han vil skade det,

Der må kommunen træde i kraft og beskytte både dig og baby.! Det skal du endelig blive ved med at holde fast i overfor dem.. Selvom det er svært..  Jeg håber han kommer i fængsel for hans ugerninger og for at ødelægge et andet menneske.

Anmeld

24. juni 2010

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Der må kommunen træde i kraft og beskytte både dig og baby.! Det skal du endelig blive ved med at holde fast i overfor dem.. Selvom det er svært..  Jeg håber han kommer i fængsel for hans ugerninger og for at ødelægge et andet menneske.

håber jeg også, men tror jeg desværre ikke han gør.

men bliver ved med at kæmpe for mit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.