Hvad fanden sker der lige?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har lige været nede at handle - da jeg kommer ud af butikken med indkøbsvognen, ser jeg en ældre mand der kommer gående hen over parkeringspladsen.... 2 sek efter bliver han sgu' påkørt af en bil!

Han vælter naturligvis, og står efterfølgende og ømmer sig på knæeene. Damen som kørte bilen springer ud af bilen, og skælder ham nærmest ud kan jeg høre.

Noget med: "Du kan sgu' da se dig for"!!!

Hvad fanden sker der lige i hovedet på sådan et kvindemenneske!! For det første var det hende der kørte ham ned, og for det andet, kunne man da SLET ikke undgå at se at han kom gående, medmindre man har haft gang i alt mulig andet, og ikke set sig for! Gud hvor blev jeg gal da jeg så det - stakkels mand....!

Ville egentligt ikke det vilde med indlægget - blot høre om jeg er den eneste der nærmest dagligt kan blive forarget over andre menneskers reaktioner/opførsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

MMR

Gud hvor vildt  sikke et kvindemenneske .. Hun burde skamme sig

Anmeld

24. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

MMR skriver:

Gud hvor vildt  sikke et kvindemenneske .. Hun burde skamme sig

Heeeelt vildt!

Man bliver sgu så forarget hele tiden synes jeg - og dog, hvorfor bliver man ved med det, når man godt ved at der findes skøre/sindsyge mennesker overalt... Mystisk.

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

Stakkels  mand. ikke nok med at han bliver påkørt, så får han sq også skæld ud.

Så vidt jeg ved skal man da se sig for når man kører bil.

Tror også jeg ville blive noget røstet hvis det var mig der oplevede det

Anmeld

24. juni 2010

L-Mortil3

Det er simpelthen til grin, folks opførsel nu til dags... Da jeg blev påkørt i Seat'en der sprang kællingen også ud og skældte MIG ud for at hun havde kørt ind i mig Jamen øh, så undskyld jeg holdte her altså

Anmeld

24. juni 2010

Mama3

hva er det for en måde at skabe sig på  der findes godt nok mange mærkelige mennesker i denne verden

Anmeld

24. juni 2010

N&J

Syntes det virker som om folk har hovedet under armen lige for tiden.. og det er sku skræmmende... 

Stakkels gamle mand.. vi skældte en mand ud for at have bakket da en dame ville ud, han begyndte også bare at skælde ud.. man skal altså fejre for egen dør først... det er sku lidt en trist drejning vores samfund har taget de seneste år.. folk er ligeglade med hinanden.. og så er jeg ligeglad hvilken religion man tilhøre, man skal faktisk tage sig af "sin næste", sine medmennesker eller hvad det nu må være.. og måske vi skulle blive bedre til at leve efter det.. 

Jeg skammer mig ind imellem over at være del af denne egoistiske menneskerace.. 

Anmeld

24. juni 2010

Lou87

Åhh nej altså - så ubehageligt når man overværer sådan noget.. Godt han ikk kom mere til skade!

Uanset hvis skyld det er, så skal man da ikk hidse sig sådan op..
Tror desværre bare tit nogengange at dem der kører bilen gør det fordi de er chokerede og ikk ved hvad de ellers skal ?? Ikk fordi det er en undskyldning overhovedet... men tænker bare det måske er derfor så mange ikk tænker sig om

Anmeld

24. juni 2010

Low

Mathildesmor skriver:

Jeg har lige været nede at handle - da jeg kommer ud af butikken med indkøbsvognen, ser jeg en ældre mand der kommer gående hen over parkeringspladsen.... 2 sek efter bliver han sgu' påkørt af en bil!

Han vælter naturligvis, og står efterfølgende og ømmer sig på knæeene. Damen som kørte bilen springer ud af bilen, og skælder ham nærmest ud kan jeg høre.

Noget med: "Du kan sgu' da se dig for"!!!

Hvad fanden sker der lige i hovedet på sådan et kvindemenneske!! For det første var det hende der kørte ham ned, og for det andet, kunne man da SLET ikke undgå at se at han kom gående, medmindre man har haft gang i alt mulig andet, og ikke set sig for! Gud hvor blev jeg gal da jeg så det - stakkels mand....!

Ville egentligt ikke det vilde med indlægget - blot høre om jeg er den eneste der nærmest dagligt kan blive forarget over andre menneskers reaktioner/opførsel.

Nogle burde ikke have køre kort .. 

Det kan være at hun var sådan der fordi hun blev bange og forskrækket... det kender jeg for mig selv. Da jeg var i uge 30 ca der stod min lillebror(han er 10 år) og fægtede med sine arme ude i køkkenet og han ramte mig på maven. Jeg blev så forskrækket at jeg kom til at skælde ham ud og så begyndte han at græde.. og så blev jeg også ked af det bagefter for han gjorde det jo ikke med vilje og jeg burde ikke have gjort sådan men jeg blev forskrækket.. jeg sagde også undskyld til ham.

Men hende der damen i bilen burde da have set ham. Nu var jeg der ikke selv men jeg mener bare at når man køre i bil skal man være ret så forsigtig og det er der desværre ikke så mange der er. Og så på en p-plads, hun burde haft så lidt fart på at hun ville kunne stoppe inden hun ramte ham .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.