Tak for jeres hilsner på mit andet indlæg 
Er først lige kommet hjem fra Blåvand - et farligt sted at køre hen når man kender så mange derude....
Nå men selve samtalen gik fint. Jeg tog mig sammen og var lidt en krævende kvinde, men havde det godt med at sige tingene så hudløst ærligt. Hun var nu også meget forstående - hun kunne sagtens følge mig. Hun har selv 2 små børn og ved hvor svært det kan være at få det hele til at hænge sammen. Jeg sagde også direkte til hende at jeg ville have en ordentlig løn for det arbejde for ellers kunne jeg lige så godt nyde sommeren på dagpenge - Hun kunne kun give mig ret! Super skønt at blive forstået ret!
Jeg var også så hård og sige at jeg blev nødt til at ha noget af sommeren fri og at uge 30 var hellig (også gerne uge 31) men netop uge 30 var udelukket sagde hun. Der ville hun ikke kunne give mig fri for der manglede de bare alt for meget personale.
Nå men det hele endte med at hun fik en liste over alle de dage jeg ikke kan arbejde og så vil hun prøve at finde en mere så vi måske kunne supplere hinanden så vagtplanen kunne gå op. Dog var vi MEGET langt fra hinanden lønmæssigt, men hun ville selvfølgelig tage en snak med chefen om det for selvf. skulle jeg også ha noget fornuftigt for at komme og give den en skalde i den travle tid.
Så det korte af det lange er at de vil ringe tilbage hvis de kan bruge mig så nu må vi se....
Bagefter gik jeg selvfølgelig over i butikken lige overfor - Nemlig i Coast Kids hvor min kære veninde arbejder/min tidligere chef, og iiih hun blev så overrasket og mega glad. Hun havde godt set min bil holde omme bagved, men kunne ikke forstå hvis det var min.... Christina stod selv i butikken fordi hendes kollega var syg så det endte med at jeg lige hjalp hende en times tid og fik tilgengæld tøj til Niklas Emil for 520kr som tak (+ koldskål hihi) og så købte jeg selv en god stak til ham som jeg fik ekstra rabat på (udover det det i forvejen var sat ned)
Fik også lige en god snak med Anders derude (Anders er så at sige chefens højre hånd - en glad, frisk og dygtig ung gut på 30 år) Ham har jeg sgu savnet. Vi har altid pjattet meget sammen og haft en god kemi. Anders har desværre bare sagt op så egentlig rart lige at sige pænt farvel til ham og fortælle hvor meget han har betyder i Blåvand, både personligt og fagligt.
Til slut kørte jeg hen i Puls hvor jeg før også har arbejdet, og fik en laaaang snak med Nadia som er bestyrer derhenne. Christina havde godt fortalt (selvom hun ikke måtte) at Nadia har været sygmeldt med stress og virkelig har været dårlig, så måtte lige hen og ha historien fra Nadia selv. Puha det var lidt hårdt, men så dejligt at få en god snak med hende og ikke mindst at se hvor glad hun blev for at se mig!
Nu vil jeg cykle op og hende min overskønne dreng i vuggestuen - savner ham helt vildt!!! Og så ska vi da ud og lege i haven; gynge, spille fodbold, lege i sandkassen og måske gå en tur. Og snart kommer Morten forhåbentlig også hjem
I aften skal jeg i mødregruppe - Can't wait!
Nå men en lang update på en masse blandet. Nyd nu det gode vejr kære damer
Kram fra Rikke, der egentlig synes hun er i et vældigt humør lige nu!