Vestjyde forsøgte at kvæle naboens barn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

L-Mortil3

Har i læst EB idag?

http://ekstrabladet.dk/112/article1367908.ece

Har fandme aldrig kendt mage!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Low

Jeg hørte det godt i tv i morges!. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til det.. det er jo sygt at der findes sådan nogle mennesker. Endnu en god grund til at mit barn ikke skal være alene uden jeg kan holde øje

Anmeld

24. juni 2010

Balderson

Den mand er bestemt syg i hovedet.....

Anmeld

24. juni 2010

L-Mortil3

Han havde dælme end ikke nået at række armen ned i vognen før jeg havde brækket den af ved skulderen!

Jesus og så undskylde sig med man var fuld, hvad hvis barnet var blevet kvalt ??

Af samme grund står Liam aldrig alene i barnevognen andet end i vores indhegnede have, med Casie som vagthund!

Anmeld

24. juni 2010

Mathilde

Åh Gud lille babyfrygteligt at han eller hun blev udsat for det. Et lille uskyldigt barn.

Ja Line, jeg havde sgu også brækket begge hans arme af og slået ham i hovedet med den våde ende når det kommer til mit barn så kommer djævlen altså op i mig ved tanken om at nogen ville gøre hende noget ondt

Anmeld

24. juni 2010

sofie85

Det er godt nok for sygt! Han fortjener en laaaang fængselsstraf for det Tænk hvis han havde dræbt barnet...

Anmeld

24. juni 2010

Risen

.. Forfærdeligt ..  Det er satme synd at det hele udvikler sig til at man ikke engang kan have sit barn stående uden opsyn.. Hmm.. Tænk engang på den gang børn kunne løbe rundt som de ville uden mobil og det hele.. Hmm.. øv

Anmeld

24. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Det er også de vestjyder - ALTSÅ!!!

Ej - helt seriøst, så synes jeg fandeme det er skræmmende! Gad vide hvad der sker oppe i hovedet på sådan en mand, når han bevidst vælger at lave sådan en handling?! Det begriber jeg slet ikke. Men godt at der ikke skete mere med barnet!!!

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

seriøst hvad sker der oppe i hovedet på den mand.

Anmeld

24. juni 2010

Laulund87

Åhh gud, har lige fundet ud af at det er min kusines søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.