Tigerspring!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Svenne

Hej piger.

Min lille dreng er i dag 8 uger gammel. Han er lidt svær at finde ud af for tiden. Mandag og tirsdag ville han overhovedet ikke sove i løbet af dagen lige meget, hvad jeg prøvede! Så jeg tænkte straks, det må være noget med det der Tigerspring at gøre..
Men så i går og i dag sover han hele tiden! Han er kun lige vågen 10 min. en gang i mellem for at spise.
Så nu bliver jeg helt nervøs for, om der er noget galt med ham. Han plejer ikke sove så meget!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Sisley

Så længe han spiser og sover og ikke konstant skriger, vil jeg tro alt er i orden - men se det lige an en dags tid og hvis din mavefornemmelse siger dig, der er noget galt, så ring til lægen. Han har ikke feber vel?

Anmeld

24. juni 2010

Svenne

Sisley skriver:

Så længe han spiser og sover og ikke konstant skriger, vil jeg tro alt er i orden - men se det lige an en dags tid og hvis din mavefornemmelse siger dig, der er noget galt, så ring til lægen. Han har ikke feber vel?

Han virker ikke som om han har feber, nej. Og han skriger ikke - det gør han aldrig.. Så hvis han gjorde det, ville jeg ikke være i tvivl om, at der var noget galt.
Han virker også vældig frisk lige mens han er vågen, f.eks. på puslebordet. Men så falder han bare hurtigt i søvn igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.