Det er en lille pige!!!- Mon vi når det hele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Chr.Kristiansen

Hej alle derude bag skærmene

Jeg var simpelthen nødt til at dele det med nogle flere.... Min kæreste og jeg har lige været til MD scanning idag og alt så super godt ud  

Ikke nok med det, så fik vi af vide at vi venter en lille pige! Jeg er så lykkelig at jeg slet ikke ved hvor jeg skal gøre af mig selv eller hvad jeg skal tage mig til! 

Er det mig der er lidt for skør siden jeg reagerer sådan? Måske, men det er et ægte ønskebarn og jeg synes virkelig det er fantastiskt at kunne kalde den lille spire i maven for "Josephine" istedet for "bare" at sige bebsen eller guldklumpen...

Jeg er også halvvejs i graviditeten idag, så bliver helt bange for ikke at nå alt det vi skal... Men mon ikke det kan lade sig gøre? Jeg håber det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Sofia

Tillykke med den lille prinsesse i maven

Anmeld

24. juni 2010

Chr.Kristiansen

Takker <3 

Anmeld

24. juni 2010

Loa

Chr.Kristiansen skriver:

Hej alle derude bag skærmene

Jeg var simpelthen nødt til at dele det med nogle flere.... Min kæreste og jeg har lige været til MD scanning idag og alt så super godt ud  

Ikke nok med det, så fik vi af vide at vi venter en lille pige! Jeg er så lykkelig at jeg slet ikke ved hvor jeg skal gøre af mig selv eller hvad jeg skal tage mig til! 

Er det mig der er lidt for skør siden jeg reagerer sådan? Måske, men det er et ægte ønskebarn og jeg synes virkelig det er fantastiskt at kunne kalde den lille spire i maven for "Josephine" istedet for "bare" at sige bebsen eller guldklumpen...

Jeg er også halvvejs i graviditeten idag, så bliver helt bange for ikke at nå alt det vi skal... Men mon ikke det kan lade sig gøre? Jeg håber det...

Tillykke med den lille pige

Det er bare rigtig dejligt når man ikke længere behøver omtale den lille, som "den"........

I skal nok nå det hele, i virkeligheden behøver man slet ikke så meget som man tror... En pusleplads, bleer, et sted den lille kan sove, og ja, så klarer man sig.....

Er i hvert fald min overbevisning, selvom jeg endnu ikke er mor... (Har stadig tre uger, to go)

Anmeld

24. juni 2010

MMR

Stort tillykke med det hele, det er bare så fantastisk..  og jo du skal nok nå det hele

Anmeld

24. juni 2010

Chr.Kristiansen

Loa skriver:

Tillykke med den lille pige

Det er bare rigtig dejligt når man ikke længere behøver omtale den lille, som "den"........

I skal nok nå det hele, i virkeligheden behøver man slet ikke så meget som man tror... En pusleplads, bleer, et sted den lille kan sove, og ja, så klarer man sig.....

Er i hvert fald min overbevisning, selvom jeg endnu ikke er mor... (Har stadig tre uger, to go)

Tusind tak...

Joh du har nok ret i at så længe de vigtigste ting er der, så går det vel... Vi har puslepladsen og sengen skal bare hentes hos mormor... -og der er jo også 20 uger, så du har nok ret...

Iih det var ikke længe du har tilbage Hvor bliver det spændene! Glæder mig så meget på dine vegne

Anmeld

24. juni 2010

FrkLarsen

Kæmpe tillykke med den lille Josephine i mavsen  

Ork, du behøver ikke at have stress på, jeg er 33+5 idag, og mangler stadig mange af de nødvendige ting, de skal shoppes d. 1  

Anmeld

24. juni 2010

Lena Maria Møller

mange gange tillykke med din lille pige... det er skønt at have sådan en boblende fornemmelse og man kan være høj på det i laaaaaaaaaaaang tid hehehe jeg venter selv en lille dreng om en 5 uger og havde det på samme måde som dig . held og lykke med det hele og tro mig... du når det hele inden hehe.

krammer her fra

Anmeld

24. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tillykke! Jeg kan udemærket godt nikke genkendende til den følelse du sidder med lige nu!  Du er ikke unormal

Believe me - du har riiiiiigeligt af tid til at ordne alle de ting der skal ordnes inden lillepigen kommer til verden

Anmeld

24. juni 2010

Loa

Chr.Kristiansen skriver:

Tusind tak...

Joh du har nok ret i at så længe de vigtigste ting er der, så går det vel... Vi har puslepladsen og sengen skal bare hentes hos mormor... -og der er jo også 20 uger, så du har nok ret...

Iih det var ikke længe du har tilbage Hvor bliver det spændene! Glæder mig så meget på dine vegne

Tror det er mere morens behov end barnets med alle de ting.....

Hehe jeg har selv hele værelset parat, seng, legetæpper, kravlegård og hele molevitten, selvom jeg ved hun er taknemmelig bare hun har sin mor, en tør numse og en mæt mave de første par måneder

Men kan sagtens følge dig, lige pludselig føler man tiden flyver afsted..... Men når du får barsel, har du rigeligt tid til at ordne de sidste små ting der skal på plads....

Pyha ja, nu er det mere mentalt vi skal være parate herhjemme, nu hvor tiden nærmer sig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.