Av, av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Mortil3på3og6

Heej piger..

Jeg håber i kan hjælpe mig, for lægen vil ikke !

Igår aftes, var min kæreste og jeg ude og handle det sidste til lejligheden, da jeg lige pludselig på vej hjem, fik ondt i mit bækken, det krampede ekstremt meget, jeg tuder normalt ikke, men her gjorde jeg, jeg har også haft de der små stik i underlivet før, her blev det ved, så det var konstant stikken, dette varede i ca. 5 min med konstant smerte !

altså mit spørgsmål er, hvad er dette ?

Hilsen Kristina ( 32+0 )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

N&J

Jeg tror bare du har overanstregt dig, det lyder som om dit bækken og livmoder giver sig.. jeg havde ligende smerter dagligt, men fik at vide at det var fuldstændigt normalt (havde mange sygedage pga det) ellers prøv og ring til din jordmoder, de er altid søde til at hjælpe med at besvare alle de spørgsmål man har.. jeg tror du skal slappe ekstra meget af og så mærke rigtig godt efter næste gang du er ude. Jeg kunne under en alm. gåtur gennem strøget få det som om mit bækken vred sig og den famøse følelse af at få stukket en strikkepind op gennem ......, og det gør fandme ondt.. håber dog ikke det er noget du skal til at døje med nu.. 

Anmeld

24. juni 2010

Mortil3på3og6

Okay, tusind tak for svaret, jeg troede jeg var ved at gå i fødsel lige pludselig..

Tror også jeg skal slappe af nu, har haft meget mellem hænderne på det sidste og har ikke vidst hvornår, nok var nok..

Tak for svaret (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.