Hvordan kan noget gøre så ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977

I fredags sad jeg med en kop kaffe og lige da jeg skulle tage en tår, sparkede Jesse til sin  bold, der rammer koppen og banker den op i min ene fortand. Lørdag gør det stadig ondt og endnu mere søndag. Mandag ringer jeg til tandlægen og får en tid onsdag. I mellemtiden er det holdt op med at gøre ondt i hele munden, men kun i sewlve tanden - til gængæld så meget at jeg ikke kan bevæge min overlæbe for den rører jo ved tanden. Hun tager et billed af den, men den er ikke knækket. Så undersøger hun om nerven har trukket sig sammen. Det har den og hun bliver i tvivl om den er død. Det kan vi ikke finde ud af, for hver gang hun rører ved tanden er jeg ved at hyle Jeg skal så vente til 8/7 for så vil hun undersøge den igen.

Den gør så ikke så ondt i dag, men den er helt sikkert ikke død. Jeg har lige drukket et glas kold mælk OG FOR F***** DET KUNNE MÆRKES!!!! Jeg vil hellere have veer end tandpine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Dot D

Åh sølle dig, håber det bliver bedre. Ved desværre ikke hvad tandpine er, har aldrig prøvet det og har ingen huller, mem har hørt det gør ondt. Og det lyder det jo også til, at du har ONDT. God bedring

Anmeld

24. juni 2010

VIPpigen

Uhhhha Nej, Det er bestemt ikke behageligt, kan du se om tanden er begyndt at blive mørk, det plejer at starte helt oppe fra roden, og trække ned, så hvis den er mørk oppe ved tandkødet er det tegn på den har lidt overlast(er død) Husk at kigge at det ikke er blod der sidder ved tanden, men ER tanden der er mørk...

Jeg kan kun sige at hvis jeg var dig, ville jeg ringe til hende igen, bide smerten i mig, og få den undersøgt med det samme. Ved hvor smertefuldt det kan være, har selv fået slået begge mine fortænder ud, sat op igen, og revet dem ud igen, fordi rødderne var begyndt at dø. Har lige fået hele procedyren afsluttet i 2008, hvor jeg fik sat krone på mine fortænder (de rykkede hele min overkæbe frem, så mine fortænder blev dem der sidder ved siden af jeres normale). Så kender til meget af det smertefulde de tandlæger kan gøre, men bid det i dig, og det er lovligt at tude i stolen, lige meget hvor gammel man er.

Anmeld

24. juni 2010

otlitrom

Årh, din stakkel!! Tandpine er slemt, men fortænderne er de værste. Jeg snakker af bitter erfaring. Jeg faldt på en løbetur og knækkede min ene fortand midt over.

Jeg har fået lavet en ny tand, og det er over et år siden.. Ingen kan se det, det er virkelig flot lavet... Men jeg kan stadig have ondt i den møg-tand og fik at vide af min tandlæge, at det kan vare længe.. Først er den løs, så skal den vokse fast igen. Derefter kan roden være ramt, uden der er sket noget, men der kan stadig komme betændelse.. Jeg har fået én rodbehandling, og det hjalp Men nu begynder jeg at få ondt igen

Nå, det jeg prøver at sige er, at det gør sindygt nas med de fortænder, at jeg har mega ondt af dig, og at det kan tage noget tid før de rent faktisk kan hjælpe dig... Tanden skal have tid til at finde ud af, hvad den vil. Om den vil drille eller ej... Desværre...

Jeg håber IKKE du skal døje med det længe, og at det er slaget du kan mærke!!!

Stor krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.