Nyt fra Tina Dickow :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

otlitrom

Andre end mig, der elsker den danske blonde sangerinde? Altså elsker og elsker *fnis*, men jeg nyder virkelig hendes musik på alle tider af døgnet..

Dette er et nyt udspil, med lidt mere gang i end der plejer.. Jeg har allerede hørt den maaaange gange, og synes det klæder hende

WELCOME BACK COLOUR!!

http://www.youtube.com/watch?v=zYsRCkErQd8

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

lisbethita

kitty skriver:

Andre end mig, der elsker den danske blonde sangerinde? Altså elsker og elsker *fnis*, men jeg nyder virkelig hendes musik på alle tider af døgnet..

Dette er et nyt udspil, med lidt mere gang i end der plejer.. Jeg har allerede hørt den maaaange gange, og synes det klæder hende

WELCOME BACK COLOUR!!

http://www.youtube.com/watch?v=zYsRCkErQd8

Ej...troede ikke der var uenighed om musikken mellem os to, apropos Xfaktor og det hele. Kan du huske det??? Ejj....der er vi slet ikke i samme boldgade, ha ha ha!

Tina-pigen er ikke lige min stil. Måske fordi jeg er Rasmus-modsat og ikke VIL kunne lide hende, som ALLE andre elsker?? For tror jeg er den eneste i hele DK, der ikke er til "Tina", he he!

Kram fra mig :-)

Anmeld

24. juni 2010

sbs78

Uuu elsker Tina pigen Synes det er et fedt nummer

Anmeld

24. juni 2010

otlitrom

sbs78 skriver:

Uuu elsker Tina pigen Synes det er et fedt nummer

Jeg hører det på repeat her i eksamenstiden.. Det giver lige lidt ekstra kræfter, når opgaven hænger mig ud ad halsen

Anmeld

24. juni 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Ej...troede ikke der var uenighed om musikken mellem os to, apropos Xfaktor og det hele. Kan du huske det??? Ejj....der er vi slet ikke i samme boldgade, ha ha ha!

Tina-pigen er ikke lige min stil. Måske fordi jeg er Rasmus-modsat og ikke VIL kunne lide hende, som ALLE andre elsker?? For tror jeg er den eneste i hele DK, der ikke er til "Tina", he he!

Kram fra mig :-)

Er vi uenige??!! Gud, det troede jeg ikke var muligt, efter al det musiksnak vi har haft gang i

Der kan man bare se... Men jeg skifter altså ikke mening

Knus

Anmeld

24. juni 2010

msax

Det er da et super FEDT nummer - men er også helt vild med hendes stil (det er hendes musik der oftest bliver hørt herhjemme).

Ved du om der er mere nyt på vej fra hende?

SMIL fra Mette 34+1

Anmeld

24. juni 2010

otlitrom

msax skriver:

Det er da et super FEDT nummer - men er også helt vild med hendes stil (det er hendes musik der oftest bliver hørt herhjemme).

Ved du om der er mere nyt på vej fra hende?

SMIL fra Mette 34+1

Ja, jeg mener der skulle gerne være et album på vej, med samme titel, Welcome Back Colour, engang i sensommeren/efteråret... Lidt i samme stil som sangen her, med lidt større orkester etc. Hvis du er på FB kan du "synes godt om" hende.. Hun opdaterer jævnligt og lægger små filmklip ud.. Det er faktisk lidt skægt

Ved ikke om linket virker, men jeg prøver. Det er til gruppen

http://da-dk.facebook.com/tinadickow?ref=ts

Anmeld

24. juni 2010

msax

kitty skriver:

Ja, jeg mener der skulle gerne være et album på vej, med samme titel, Welcome Back Colour, engang i sensommeren/efteråret... Lidt i samme stil som sangen her, med lidt større orkester etc. Hvis du er på FB kan du "synes godt om" hende.. Hun opdaterer jævnligt og lægger små filmklip ud.. Det er faktisk lidt skægt

Ved ikke om linket virker, men jeg prøver. Det er til gruppen

http://da-dk.facebook.com/tinadickow?ref=ts

Så er jeg med på Tina gruppen på Fjæs - TAK.

Hmm - så ved jeg godt hvad jeg ønsker mig i fødselsdagsgave - den fine nye CD...

Anmeld

24. juni 2010

otlitrom

Op - så kan vi glæde andre

Anmeld

24. juni 2010

lisbethita

kitty skriver:

Er vi uenige??!! Gud, det troede jeg ikke var muligt, efter al det musiksnak vi har haft gang i

Der kan man bare se... Men jeg skifter altså ikke mening

Knus

Ha ha ha.... det skal du heller ikke, da :-) Men var da helt overbevist om, at vi var enige inden jeg læste om det. Ej, det er vist bare mig, der er mærkelig og som ikke kan lide hende, fordi alle andre bare kan.... mærkeligt ja!!

Jeg er sgu vist lidt poppet.... Men et alternativt, som jeg elsker er Katie Melua. Hørte hende på Martin og min første date, da jeg lå og fødte SMilla... og ja, på ferie. Det bringer mange minder frem :-)

Men god tråd ellers... dejligt med lidt kulturelt herinde :-)

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.