Hejsa tøser,
Jeg handler tit på ts, for at få ryddet ud i alt det overflødige. Jeg havde så nogle smykker, som jeg skulle have solgt. Nogle brugt 2 gange og nogle aldrig brugte - et fejlkøb!!
Ved et tilfælde ser jeg, at en anden bruger sælger samme smykker, men opgiver forkerte priser. Det kommenterer jeg på. Uden at tænke meget over det, så kan det godt være, at jeg får mig formuleret uheldigt, for man kan jo ikke høre tonefaldet!!
Det resultererer i, at 3 af mine annoncer efterfølgende bliver spammet i nedladende kommentarer om produkterne!!! 

SAY WHAT??? Jeg skynder mig at skrive undskyld, fordi det var da ikke sådan ment, at det var for at ødelægge hende annonce, men fordi jeg ville gøre hende opmærksom på, at hun nok lige skulle tjekke prisen. Det har andre brugere også gjort for mig og jeg har pænt " sagt tak". Det kan jo ske ved en fejl for enhver!! Men nej nej....hun tager det som et angreb!!!
Jeg sidder her i chock! Det overlever jeg da fint altså. Det ændrer ikke prisen på mine produkter, fordi jeg har gode argumenter for det, men jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅ meget i chock over hendes opførsel.
Jeg vinkler altid alting positivt......så jeg så SLET ikke den der komme....og har aldrig selv taget samme kommentarer til mig, som et angreb, men som en hjælp...
Er det bare mig, der er naiv her??
Anmeld