Jeg er direkte i chok over mennesker på ts!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

lisbethita

Hejsa tøser,

Jeg handler tit på ts, for at få ryddet ud i alt det overflødige. Jeg havde så nogle smykker, som jeg skulle have solgt. Nogle brugt 2 gange og nogle aldrig brugte - et fejlkøb!!

Ved et tilfælde ser jeg, at en anden bruger sælger samme smykker, men opgiver forkerte priser. Det kommenterer jeg på. Uden at tænke meget over det, så kan det godt være, at jeg får mig formuleret uheldigt, for man kan jo ikke høre tonefaldet!!

Det resultererer i, at 3 af mine annoncer efterfølgende bliver spammet i nedladende kommentarer om produkterne!!! 

SAY WHAT??? Jeg skynder mig at skrive undskyld, fordi det var da ikke sådan ment, at det var for at ødelægge hende annonce, men fordi jeg ville gøre hende opmærksom på, at hun nok lige skulle tjekke prisen. Det har andre brugere også gjort for mig og jeg har pænt " sagt tak". Det kan jo ske ved en fejl for enhver!! Men nej nej....hun tager det som et angreb!!!

Jeg sidder her i chock! Det overlever jeg da fint altså. Det ændrer ikke prisen på mine produkter, fordi jeg har gode argumenter for det, men jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅ meget i chock over hendes opførsel.

Jeg vinkler altid alting positivt......så jeg så SLET ikke den der komme....og har aldrig selv taget samme kommentarer til mig, som et angreb, men som en hjælp...

Er det bare mig, der er naiv her??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

lisbethita skriver:

Hejsa tøser,

Jeg handler tit på ts, for at få ryddet ud i alt det overflødige. Jeg havde så nogle smykker, som jeg skulle have solgt. Nogle brugt 2 gange og nogle aldrig brugte - et fejlkøb!!

Ved et tilfælde ser jeg, at en anden bruger sælger samme smykker, men opgiver forkerte priser. Det kommenterer jeg på. Uden at tænke meget over det, så kan det godt være, at jeg får mig formuleret uheldigt, for man kan jo ikke høre tonefaldet!!

Det resultererer i, at 3 af mine annoncer efterfølgende bliver spammet i nedladende kommentarer om produkterne!!! 

SAY WHAT??? Jeg skynder mig at skrive undskyld, fordi det var da ikke sådan ment, at det var for at ødelægge hende annonce, men fordi jeg ville gøre hende opmærksom på, at hun nok lige skulle tjekke prisen. Det har andre brugere også gjort for mig og jeg har pænt " sagt tak". Det kan jo ske ved en fejl for enhver!! Men nej nej....hun tager det som et angreb!!!

Jeg sidder her i chock! Det overlever jeg da fint altså. Det ændrer ikke prisen på mine produkter, fordi jeg har gode argumenter for det, men jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅ meget i chock over hendes opførsel.

Jeg vinkler altid alting positivt......så jeg så SLET ikke den der komme....og har aldrig selv taget samme kommentarer til mig, som et angreb, men som en hjælp...

Er det bare mig, der er naiv her??

det er vel fordi hun i bund og grund ville have overpris.... jeg er lidt som dig, skriver det goså, så andre ikke bliver snydt...

men ak jo, folk kan være stride derinde!

Anmeld

24. juni 2010

lisbethita

Ni-ko-li-ne skriver:

det er vel fordi hun i bund og grund ville have overpris.... jeg er lidt som dig, skriver det goså, så andre ikke bliver snydt...

men ak jo, folk kan være stride derinde!

Det gør jeg ikke altid, men det var bare ved SÅ MANGE annoncer (ikke dem alle), men flere af dem, hvor det var forkert. Og jeg tjekkede på nettet før jeg skrev. Og seriøst....jeg har 2 gange prøvet, at jeg har haft byttet rundt på nogle priser, fordi jeg havde ret meget tøj til salg. Og når folk har skrevet det til mig har jeg sagt....ÅHH tusind tak, det beklager jeg meget. Fordi jeg jo blev flov over, at jeg havde lavet fejlen!!

Men ja...jeg ved det ikke. Det er ikke fordi, at jeg ønsker at stryge folk med håret, men sådanne mennesker er bedst at tackle positivt. Så derfor sagde jeg undskyld, og at det ikke var sådan ment!! Det var jo ment positivt, men kan godt se jeg fik det formuleret forkert, fordi hun ikke kan høre, hvordan jeg ville have sagt det. Tror hun blev flov bagefter, fordi hun svarede tilbage, at det var ok.

Men jeg er altså stadigt ret chokkeret 

Anmeld

24. juni 2010

slettet_7530

Jeg kan godt se hvis du mener det som en hjælp at det er træls, men i bund og grund mener jeg man skal holde sig væk fra annoncer med mindre man vil byde, at du har din samvittighed i orden er godt for dig, men lad de andre om hvad de vil skrive i deres annoncer, reelt ved du jo ikke hvad folk har givet for deres ting.

Anmeld

24. juni 2010

otlitrom

Nu har jeg aldrig haft annoncer eller købt noget på TS.. Det der med shopping er farligt for mig

MEN! Det der, det synes jeg er uacceptabelt! Det er falsk reklame, på en eller anden vis.. Direkte løgn. Det er bare ikke godt nok!!

Jeg synes det er pænt gjort af dig at gøre opmærksom på fejlen, ligesom andre har gjort hos dig. det kan jo være sket ved en fejl.. Det er det så åbenlyst ikke i denne sammenhæng.

Ganske umodent af andre brugere at spamme dine varer bagefter. Jeg kan godt forstå du er chokeret. Er der en moderator du kan henvende dig til??

Knus

Anmeld

24. juni 2010

lisbethita

albertesmor skriver:

Jeg kan godt se hvis du mener det som en hjælp at det er træls, men i bund og grund mener jeg man skal holde sig væk fra annoncer med mindre man vil byde, at du har din samvittighed i orden er godt for dig, men lad de andre om hvad de vil skrive i deres annoncer, reelt ved du jo ikke hvad folk har givet for deres ting.

Nææ...men tror bare, at når andre har gjort det ved mig for at hjælpe, så har jeg gjort det samme for hende, for at hjælpe hende også. Og det var altså ret mange annoncer, hvor priserne var forkerte. Men det må jeg hellere blande mig uden om en anden gang, kan jeg da lære af det her. 

Nu hvor hun har taget det sådan tænker jeg, at det da er vildt, at man bare kan opgive forkerte priser...og markedsføre det helt forkert derinde. Det har jeg aldrig tænkt på før. Jeg får mindre og mindre lyst til at handle derinde. Jeg hade uærlige mennesker! 

Men du har nok ret - man skal holde sig fra det og lade andre passe deres annoncer med forkerte priser i fred...

Anmeld

24. juni 2010

lisbethita

kitty skriver:

Nu har jeg aldrig haft annoncer eller købt noget på TS.. Det der med shopping er farligt for mig

MEN! Det der, det synes jeg er uacceptabelt! Det er falsk reklame, på en eller anden vis.. Direkte løgn. Det er bare ikke godt nok!!

Jeg synes det er pænt gjort af dig at gøre opmærksom på fejlen, ligesom andre har gjort hos dig. det kan jo være sket ved en fejl.. Det er det så åbenlyst ikke i denne sammenhæng.

Ganske umodent af andre brugere at spamme dine varer bagefter. Jeg kan godt forstå du er chokeret. Er der en moderator du kan henvende dig til??

Knus

Ja det er der, men forstil dig lige hvilken en krig, der ville komme ud af det. Det gider jeg ikke bruge min tid på. Hvis jeg selv laver fejl i fremtiden, så vil jeg da fortsat sige tak til dem, som retter det for mig, hvis jeg ikke selv har opdaget det. Men det er heldigvis kun sket 2 gange. Og jeg var MEGA flov begge gange...

Ærlighed varer længst - det er nu mit motto :-) 

Knus fra mig...hvor chokket er ved at fortage sig. Konklusionen er vel bare, at mennesker er forskellige...

Anmeld

24. juni 2010

Muffinmus

dem er der mange af...

Men jeg har heldigvis ikke fået spammet annoncer eller lign hvis jeg har henvendt mig til folk ang produkter jeg enten selv var interessret i eller lign.

F.eks et sæt katvig undertøj, nyt,til 100 kr over nypris, men det er jo fordi folk ike vil miste på deres ting eller tilmedvil tjene på det.

Eller en Miniature ajkke jeg selv lige havde solgt fordi den var for lille, nypris 600, men da jeg fandt den str større skrev hun nypris 1000 kr for samme jakke..det er jo også for at få kassen for jakken.

Når det er sagt så ja, nogle gange kan man altså bare ikke huske hvad filan en vare kostede:-)

Anmeld

24. juni 2010

Mie A

Jeg synes at man skal holde sig fra andres auktioner - medmindre man vil byde på en vare.

Købsprisen er da forkert på rigtig mange auktioner - synes selvfølgelig ikke at folk skal lyve- men at folk blindt stoler på det, det synes jeg så er dumt!

Jeg kan godt forstå at pågældende har opfattet det lidt negativt  - men at spamme dine auktioner er ikke ok!!

Anmeld

24. juni 2010

slettet_7530

Mie A skriver:

Jeg synes at man skal holde sig fra andres auktioner - medmindre man vil byde på en vare.

Købsprisen er da forkert på rigtig mange auktioner - synes selvfølgelig ikke at folk skal lyve- men at folk blindt stoler på det, det synes jeg så er dumt!

Jeg kan godt forstå at pågældende har opfattet det lidt negativt  - men at spamme dine auktioner er ikke ok!!

Det var lige præcis det jeg ville frem til, det er jo tilladt at være kritisk samt bruge sin sunde fornuft, uanset havd folk skriver af pris er det jo op til den enkelte selv at bedømme hvad de vil give er det noget fra en kollektion som man ikke kan få mere og der er en der vil give 7 gange det jeg selv gav i sin tid, det er ikke min hovedpine men køber der rigtigt gerne vil  have lige præcis den vare.

Jeg kigger altid på folks karaktere og har de lidt for mange neutrale elelr sure smileyer vælger jeg at hoppe vidre, har de et par stykker går jeg ind og ser hvad problemet har været og om pågældende har skrevet en kommentar til karakteren, er det et grimt og umodent svar, hopper jeg også let og elefant videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.