Nu må vi se hva det ender med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Vinker

Opfølgning på tråden "blåvand kalder... måske... igen". Jeg kører lige om lidt ud til Blåvand for at snakke med hende i Blåvand bolcher. Det er lidt nemmere end at blive enige over telefonen.

Jeg har det bare sådan at jeg gider ikke sige ja til den sæson-stilling hvis ikke jeg får noget godt ud af det økonomisk. Der skal skisme være noget at hente ellers kan jeg lige så godt hygge mig fortsat på det jobsøgningskursus og så få dagpenge. Ikke fordi jeg ikke gider arbejde, men fordi det er super hårdt arbejde derude i sommertiden. Det er drøn travlt. Og oveni ska jeg højst sandsynlig opgive vores sommerferie. Men det er bare så pokkers svært hvad man skal forlange i løn - hvor meget er jeg værd? Et svært spørgsmål!

Nå men jeg tar det som det kommer.... Det er jo hende der har kontaktet mig og ikke mig der har søgt en stilling hos hende så derfor føler jeg lidt at jeg sidder med den lange ende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Karo

Det er da godt nok spændende hvad hun har at tilbyde

Glæder mig til at høre hvordan det er gået.

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

det er super spændende!!!! jeg håber bare at vilkårene kan tilrettelægges så det passer!

Anmeld

24. juni 2010

Ida.

Spændende!! Jeg kan godt følge dig i dine tanker - ville selv tænke nøjagtig det samme...

Husk at melde tilbage

Anmeld

24. juni 2010

sarahb

Rigtig meget held og lykke smukke..

Håber på det bedste der passer lige til dig

Anmeld

24. juni 2010

JustAnotherName

......Håber det bedste!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.