Teststreg forsvandt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Filuka

Jeg har i 14 dage haft mens lign smerter og er nu 4 dage over tid - den kommer bare ikke? Skal have taget blodprøver på mens 2. dag i forhold til at vi skal i gang med behandling - men står og skal på Ø-lejr med mit arbejde om 3 dage. Mine smerter går op over lænden og hele vejen rundt.

Jeg tog så en test her til morgen hvor der kom en ekstra forholdsvist tydelig streg - men efter noget tid forsvandt den langsomt igen? Jeg tog så en ny test (en anden slags) med samme urin - og den viste ingenting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

vingummibamse

mener det er efter 5 min. at testerne jo er ugyldig...

så selvom testen stregen har været kan den jo godt forsvinde igen..

hvilke tester har du brugt..?

Anmeld

24. juni 2010

Filuka

vingummibamse skriver:

mener det er efter 5 min. at testerne jo er ugyldig...

så selvom testen stregen har været kan den jo godt forsvinde igen..

hvilke tester har du brugt..?

Læste at de skulle aflæses efter 5 min og ikke senere end 10 min efter. Har ikke styr på præcis hvor lang tid der gik før den forsvandt igen. Den ene var fra billig-teste og den anden fra apoteket

Anmeld

24. juni 2010

vingummibamse

Filuka skriver:

Læste at de skulle aflæses efter 5 min og ikke senere end 10 min efter. Har ikke styr på præcis hvor lang tid der gik før den forsvandt igen. Den ene var fra billig-teste og den anden fra apoteket

ved dem fra Lidl og netto der er det efter 5 min at test stregen er ugyldig..

og jeg har nu altid kunne stole på de to modeler..

har ikke haft andet end dårlige oplevelser med de "papir" nogen man kan købe på apoteket..

men ja godt spørgsmål.. teste igen i morgen tidlig..

Anmeld

24. juni 2010

Sofia

Har du ikke mulighed for at få en tid ved lægen i dag? Så de kan teste allerede i dag..

Anmeld

24. juni 2010

Filuka

Skal faktisk til samtale på klinikken i eftermddag for at få svar på min mands sædprøve for anden gang. Jeg skulle jo også gerne snart have taget blodprøver, men fru rød vil ikke komme! Men de kan da være at de vælger lige at scanne mig for om de kan se noget, når nu vi alligevel er der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.