Puuha, hvor skal jeg starte? Jeg føler mig så dum !! Jeg stoppede i sidste måned i pinsen på p-piller, da jeg ikke havde flere pakker i skabet og der var tre dage til at jeg ku få fat i nogle på apoteket. Jeg forventede så min mens d. 15, men den kom ikke. Den er så lige kommet i dag - 8 dage over tid. Det startede med en klat brunt udflåd (sorry, ved det er klamt) og så skete der ikke mere de næste par timer. Men nu bløder jeg så.
Det underlige er at jeg var sikker på der var noget. Jeg ved godt det lyder sindssygt, men jeg var faktisk ret sikker. Jeg har stadig følelsen. - Jeg tisser meget og føler mig tung i underlivet. Jeg har haft menstruationssmerter de sidste 5 dage + stikken i underlivet og ondt lige over skambenet. Jeg har også haft ømme brystvorter. Jeg har taget to hjemmetests og én hos lægen og de er allesammen bragende negative. Hmm.
Jeg har prøvet det før, det med at min mens. ikke kom, men jeg har aldrig haft den følelse af at det var noget, som jeg har det nu. Og selvom jeg har fået min mens, har jeg stadig svært ved at tro det
Jeg føler stadig der er noget. Ihh, hvor er det dog en irriterende fornemmelse, når min krop lige har bevist at jeg ikke er gravid !
Er der nogen af jer der har prøvet det? :/
Anmeld