HJÆLP! er skide forvirret, hvad gør jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

Ja og det er skide hårdt når man holder af den anden person.

Men samtidigt handler det også om selv respekt om hvad man selv syntes man vil gå med til. har prøvet det så mange gange og hvergang håber man.

Men der er ikke noget af gøre vis de ikke vil så kan man sku ikke tvinge dem desværre.

Men tro mig når du finder en som gerne vil dig så er du ikke et sekundt i tvilv om det.

Gør dig selv den tjeneste at lytte til dig selv for tror dybt inde så ved du godt at han ikke rigtigt vil dig, selvom det gør ondt at tænke sådan.

Men respekter dig selv og dine værdier og så skal du nok møde den rette.

Men husk at lyt til dig selv.

Katrine26

det rigtig nok det du skriver,

vil se de næste par dage an, men må vist lade hver med at håbe for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

katrine26

det er nok en rigtig godt ide.

Og bliv så lige enig med dig selv om hvor meget energi du vil invistere i dette ( forhold ).

Held og lykke.

katrine26

Anmeld

24. juni 2010

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

det er nok en rigtig godt ide.

Og bliv så lige enig med dig selv om hvor meget energi du vil invistere i dette ( forhold ).

Held og lykke.

katrine26

ja det må jeg hellere

Anmeld

24. juni 2010

qp

Anonym skriver:

víl jeg prøve,

prøvede osse lidt at lægge ham på køl idag da jeg skrev godmorgen så skrev jeg ikke mere da jeg ville se hvornår han selv skrev, og det gjorde han så her til aften det med ham jeg var blevet facebook venner med

men vil prøve at lægge ham på køl imorgen som du siger, så må jeg se hvad der sker

Ja jeg ved det er skide svært - har selv været der, men det giver altså pote i sidste ende

Jeg har en ven som jeg engang var ret vild med (er det ik længere) men fordi jeg stortset aldrig skriver til ham mere, ja så er han sgu begyndt, at skrive til mig... og på trods af, at jeg giver ham koste uflitrende og konktete svar, så bliver han ved med at skrive. Og der var faktisk engang, hvor jeg var den der skrev - kunne simpelthen ikke lade være (fordi jeg var vild med ham)... Men nu hvor jeg som sagt har mistet interessen, så går han amok Og fuck it... jeg nyder der da - nu må han sgu gerne lide lidt for mit eget egos skyld, - han er ikke noget for mig og har heller aldrig været det, hvis jeg tænker mig godt om

Anmeld

24. juni 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Ja jeg ved det er skide svært - har selv været der, men det giver altså pote i sidste ende

Jeg har en ven som jeg engang var ret vild med (er det ik længere) men fordi jeg stortset aldrig skriver til ham mere, ja så er han sgu begyndt, at skrive til mig... og på trods af, at jeg giver ham koste uflitrende og konktete svar, så bliver han ved med at skrive. Og der var faktisk engang, hvor jeg var den der skrev - kunne simpelthen ikke lade være (fordi jeg var vild med ham)... Men nu hvor jeg som sagt har mistet interessen, så går han amok Og fuck it... jeg nyder der da - nu må han sgu gerne lide lidt for mit eget egos skyld, - han er ikke noget for mig og har heller aldrig været det, hvis jeg tænker mig godt om

så vil jeg da helt klart prøve det,

håber også han gør sån der så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.