Anonym skriver:
víl jeg prøve,
prøvede osse lidt at lægge ham på køl idag da jeg skrev godmorgen så skrev jeg ikke mere da jeg ville se hvornår han selv skrev, og det gjorde han så her til aften det med ham jeg var blevet facebook venner med
men vil prøve at lægge ham på køl imorgen som du siger, så må jeg se hvad der sker
Ja jeg ved det er skide svært - har selv været der, men det giver altså pote i sidste ende 
Jeg har en ven som jeg engang var ret vild med (er det ik længere) men fordi jeg stortset aldrig skriver til ham mere, ja så er han sgu begyndt, at skrive til mig... og på trods af, at jeg giver ham koste uflitrende og konktete svar, så bliver han ved med at skrive. Og der var faktisk engang, hvor jeg var den der skrev - kunne simpelthen ikke lade være (fordi jeg var vild med ham)... Men nu hvor jeg som sagt har mistet interessen, så går han amok
Og fuck it... jeg nyder der da - nu må han sgu gerne lide lidt for mit eget egos skyld, - han er ikke noget for mig og har heller aldrig været det, hvis jeg tænker mig godt om 
Anmeld