Brændt af og er ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Dictes mor

Jeg har gået og glædet mig hele dagen, fordi jeg for første gang skulle afsted til noget uden Dicte. Jeg skulle til sanct hans bål sammen med en veninde, så jeg skulle prøve at putte Dicte tidligt i seng, så vi kunne tage afsted sammen. Hun ville lige skrive når hun var klar til at køre. Men i det jeg sidder med Dicte, som er noget så sød at falde i søvn kl. 21, kan jeg høre at hun sætter sig ud i sin bil og kører sin vej sammen med sin mor, og det altså uden at skrive til mig, som lovet. Hun kunne da bare lige have skrevet, at hun havde fået besøg af sin mor, og derfor ikke kunne alligevel, istedet vælger hun bare at brænde mig helt af.

Jeg havde sådan glædet mig til at komme i byen alene, og jeg elsker Sankt hans, det er en af de bedste dage på året. Jeg er bare rigtig ked af det, jeg synes ikke, at hun kan være det bekendt. Så nu sidder jeg herhjemme og er ked af det. Æv også!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

lion

Dictes mor skriver:

Jeg har gået og glædet mig hele dagen, fordi jeg for første gang skulle afsted til noget uden Dicte. Jeg skulle til sanct hans bål sammen med en veninde, så jeg skulle prøve at putte Dicte tidligt i seng, så vi kunne tage afsted sammen. Hun ville lige skrive når hun var klar til at køre. Men i det jeg sidder med Dicte, som er noget så sød at falde i søvn kl. 21, kan jeg høre at hun sætter sig ud i sin bil og kører sin vej sammen med sin mor, og det altså uden at skrive til mig, som lovet. Hun kunne da bare lige have skrevet, at hun havde fået besøg af sin mor, og derfor ikke kunne alligevel, istedet vælger hun bare at brænde mig helt af.

Jeg havde sådan glædet mig til at komme i byen alene, og jeg elsker Sankt hans, det er en af de bedste dage på året. Jeg er bare rigtig ked af det, jeg synes ikke, at hun kan være det bekendt. Så nu sidder jeg herhjemme og er ked af det. Æv også!

Hvor er det bare flabet at gøre.

Jeg håber at du får en hyggelig aften med manden istedet så.

Anmeld

23. juni 2010

oo

aj, det er da også groft!

Anmeld

24. juni 2010

ooo

Du får lige et herfra.

Øv, hvor er det fejt at hun ikke lige giver besked Det var da det mindste hun kunne gøre.

Jeg håber at du kunne fejre Sankt Hans med Per i stedet for.

Anmeld

24. juni 2010

Ranarupta

Du får lige et herfra.

Øv, hvor er det fejt at hun ikke lige giver besked Det var da det mindste hun kunne gøre.

Jeg håber at du kunne fejre Sankt Hans med Per i stedet for.

HOV! Fik citeret det forkerte indlæg...

Årh, det synes jeg godt nok er tarveligt! Øv altså... Jeg forstår godt, at du blev ked af det. 

Fik du så slet ikke set bål?

Elsker duften, lyden og varmen fra det brændende træ...

Anmeld

24. juni 2010

TbCp

Dictes mor skriver:

Nej øv
Håber da hun kommer med en god forklaring!

Anmeld

24. juni 2010

otlitrom

Ej, sådan noget gør man altså ikke! Slet ikke som voksen! Det kræver ikke meget mere end en sms eller et hurtigt opkald.. Det er en om'er af hende!!

Jeg håber du fik holdt skt. Hans på anden vis!

Anmeld

24. juni 2010

Karo

Nej det kan hun sku ikke være bekendt

Som du selv siger, så kunne hun idet mindste sende en besked hvor hun aflyste, istedet for bare at køre.

Anmeld

24. juni 2010

Ida.

Ej hvor groft altså det kan hun ganske enkelt ikke være bekendt! Det er jo en helt igennem barnlig opførsel...ØV!

Anmeld

24. juni 2010

msax

Sikke en lorte-veninde... Jeg håber I er så tætte at du "tør" fortælle hende at du er temmelig skuffet over hende og hun gjorde dig ked. For ellers kommer denne her oplevelse til at ligge længe om ulmre...

Jeg var nede på borgvolden og se bål, det var hyggeligt, men jeg var lidt skuffet. Jeg er van til at man synger midsommersangen højt inden bålet bliver tændt. Her er der jo langt fra scenen og ned til vandet, så man kunne næste ikke høre dem der sang og der var  ingen ved bredden der sang med.

Også var bålet lidt småt.

Tænkte på om jeg skulle have ringet til dig og spurgt om i var dernede - det skulle jeg så have gjort alligevel for så kunne du da bare have hygget med mig.

SMIL fra Mette 34+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.