Har tabt sig meget efter fødsel. Andre som har oplevet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Frøken Sørensen

Hej tøser...

Er der nogen som har været ude for at tabe sig meget efter de har fået et barn?

Det skal lige siges at jeg ammer og ved godt at nogle taber sig pga af dette.

Jeg tog 13 kilo på under min graviditet. Min søn er nu 5½ mdr og jeg har tabt 20. Altså jeg har tabt mig næsten 7 kilo udover de 13 jeg tog på.

Troede aldrig det skulle komme ud af min mund... MEN har bestemt ikke lyst til at tabe mig! Et kilo eller to gør ikke så meget, men 7 er lige i overkanten. Jeg er en høj og slank pige og har aldrig været overvægtig. Jeg synes jeg spiser hele tiden og også en del usundt , men lige meget hvad, så taber jeg mig!

Jeg ville ud og købe tøj i dag (Og plejer at bruge en stor medium/lille large og er næsten helt nede i en stor small nu. Så jeg blev sku lidt ked da jeg ikke følte noget klædte mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Stiner

Det har jeg også oplevet! Jeg tabte mig til 8 kg under min tidligere vægt, men tog 2 kg på igen og har altså nu i snart to år ligget 6 kg under min tidligere vægt. Jeg var heller ikke hverken overvægtig eller buttet før min graviditet og har ikke gjort noget for at tabe mig. Mærkeligt at det gamle tøj hænger på én - der er ikke andet at gøre end at købe noget nyt, som passer. Jeg gik fra str. m til str. xs - s. Har nu vendt mig til det og er faktisk blevet helt glad for det. Har måtte fortælle mig selv, at det ville være værre, hvis man ikke kunne smide kiloene igen. Men folks kommentarer i stil med "NU må du heller ikke tabe dig mere" var ved at gøre mig vanvittig. Det er MEGET svært at overbevise folk om, at det bare er noget der sker.

Håber, at du også ender med at blive glad for det.

Mange hilsner

Stine

Anmeld

23. juni 2010

Hejsa!

Jeg fødte for snart 7 uger siden og jeg ammer også.. Jeg er nu 4 kg. under start vægten, da jeg blev gravid.. Og jeg har både givet den gas med kage og jordbær med FLØDE!!

Men jeg er nu ik ked af at tabe mig lidt... Var oppe på 63kg. da jeg blev gravid, og kan jeg holde den på 60kg. fremover, så er det fint med mig!

Stine og Lisa.

Anmeld

23. juni 2010

henh01

Vil evt anbefale dig at starte hos en diæstist. Hun vil kunne hjælpe dig til at spise rigtigt så du kan få din vægt tilbage. Det hjælper bestemt ikke at spise kager og søde sager, da dette bare øger dit insulin i kroppen. Håber du tager et par kg på. Gav gerne ud af mine 11 for mange..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.