Hvordan får jeg kringlet den bedst!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg og min familie tager på ferie i næste uge!! Hvilket er rigtig herligt.

Men men men..... Jeg vil gerne have/tage fri torsdag/fredag i næste uge, så vi kan få købt de sidste ting ind, pakket og vasket, mens vores barn er i instituation, så vi også har noget alene tid sammen.

I sidste uge var jeg inde ved min leder og få fri til denne ferie uden problemer, nu er det så bare lige torsdag/fredag i næste jeg gerne vil have/tage fri.

Men hvordan får jeg lige den kringlet bedst overfor min leder, så jeg kan få fri, min leder vil synes det er latterligt at jeg skal have fri de 2 dage, fordi der skal handles og pakkes i fred og ro, uden et skrigende barn i hælene på mor og far!

Håber nogen kan komme med idéer til hvad jeg kan gøre/sige?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Anonym trådstarter

23. juni 2010

Mum33

Hvis du har fridage tilgode el selv betaler dem, så kan chefen vel være ligeglad med hvad dagene skal bruges til. Bare sig du ønsker at tage fri de dage.

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

I.E.K. skriver:

Hvis du har fridage tilgode el selv betaler dem, så kan chefen vel være ligeglad med hvad dagene skal bruges til. Bare sig du ønsker at tage fri de dage.

Planen er jeg selv vil betale de 2 dage... Ferien betaler jeg også selv, men kan jeg tillade mig at komme rendende ved lederen igen og sige, jeg holder fri de 2 dage i næste uge på egen regning...

Jeg var inde og tage fri til ferien i sidste uge!

Anmeld

23. juni 2010

AnneBJ

Hvis det hænger sammen personalemæssigt og du selv betaler, vil jeg mene det er dit valg, og ikke noget lederen skal blande sig i... groft sagt

Anmeld

23. juni 2010

AnneBJ

Hov - behøver ikke skrive det samme to gange..

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Hvis det hænger sammen personalemæssigt og du selv betaler, vil jeg mene det er dit valg, og ikke noget lederen skal blande sig i... groft sagt

Personalemæssigt er vi mere end rigeligt.

Det er bare mere det at jeg var hos lederen sidste og tage fri en hel uge for egen regning og så komme rendende igen og sige at jeg også lige tager 2 dage i næste uge på egen regning.

Anmeld

23. juni 2010

Mum33

Anonym skriver:

Planen er jeg selv vil betale de 2 dage... Ferien betaler jeg også selv, men kan jeg tillade mig at komme rendende ved lederen igen og sige, jeg holder fri de 2 dage i næste uge på egen regning...

Jeg var inde og tage fri til ferien i sidste uge!

Hmm.... Ville nok have været bedst at du havde spurgt der. Men prøv dig frem og spørg om det ville være til besvær hvis du tog de to dage også ....

God ferie

Anmeld

23. juni 2010

line melias mor

jeg kan ikke se hvad problemet er når du nu selv betaler for de dage. forklar at du har brug for at ha de to dage til at ordne det du skal inden rejsen. ved godt det i bund og grund ikke kommer din leder ved men ville helt sikkert have sagt det som det var.

Anmeld

24. juni 2010

Anonym trådstarter

line melias mor skriver:

jeg kan ikke se hvad problemet er når du nu selv betaler for de dage. forklar at du har brug for at ha de to dage til at ordne det du skal inden rejsen. ved godt det i bund og grund ikke kommer din leder ved men ville helt sikkert have sagt det som det var.

Sagde det som det var og fik fri med egen betaling!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.