Maling????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Bas

Hej alle.

Vi skal til at få malet lejligheden, og vil høre om der er nogle der ved om man må sove hjemme mens der bliver malet?

Har læst mange steder at man ikke må male mens man er gravid, og vi får en maler til det. Gider simpelthen ikke at sove hos svigerforældrene i 5 dage, derfor tænkte om jeg kan blive ude om dagen mens der bliver malet, også sove i lejligheden om natten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Hvis der bliver malet med vandbaseret maling er det ikke så slemt. I disse dage hvor vi har dejligt vejr og varme, tørrer malingen jo lynhurtigt og man kan lufte ud hele tiden.

Vi skal selv igang med at male vores hus, men har da i sinde at blive og sove også. Men vi bruger også kun vandbaseret.

Men det er jo op til jer selv. Hvis der lugter meget af maling er det måske ikke så rart.

Anmeld

27. juni 2010

thilde-tusindfryd

Det ville jeg bestemt ikke gøre.

Hvis du har set den der udsendelse, der var på et tidspunkt i efteråret om barnløse par, hvor man undersøgte forskellige påvirkninger i deres miljø ift., hvordan det påvirker deres evne til at få børn og få sunde børn, så blev man frarådet at male og købe nye møbler, når man venter sig. Fordi nye møbler, gardiner og andet inventar afgiver stoffer fra produktionen og materialerne. Maling frarådes direkte fra sundhedsstyrelsen at være i nærheden af, når man er gravid. Og hvis møbler osv. kan afgive stoffer lang tid efter, at de er produceret, så gør maling nok også. Så jeg ville vente til efter fødslen med at få malet etc.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.