Opdate: nu tror jeg på det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Mka

Ja det er så mig der har testet positiv 10 dage før "forventet" mens dag. Er nu gået over 3 dage over tid, hvis jeg følger min lange ikke stabile cyklus.

Nå man jeg var til scanning i dag på min fatilitetsklinik, og der en en lille blomst på 4 cm og hjertet slog    Det var for vildt, er 6+2 og jeg er sat til den 14 feb

WUHHHH det er for vildt. 

Men som hun siger naturen skiller sig af med 15 % af alle graviditeter. Så er stadig mega nervøs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Laulund87

Tillykke!!

for at den bliver derinde..

Anmeld

23. juni 2010

Mka

Laulund87 skriver:

Tillykke!!

for at den bliver derinde..

Mange tak

Anmeld

25. juni 2010

Bare mig..

Mka skriver:

Ja det er så mig der har testet positiv 10 dage før "forventet" mens dag. Er nu gået over 3 dage over tid, hvis jeg følger min lange ikke stabile cyklus.

Nå man jeg var til scanning i dag på min fatilitetsklinik, og der en en lille blomst på 4 cm og hjertet slog   Det var for vildt, er 6+2 og jeg er sat til den 14 feb

WUHHHH det er for vildt. 

Men som hun siger naturen skiller sig af med 15 % af alle graviditeter. Så er stadig mega nervøs..

Tillykke!

Anmeld

25. juni 2010

Frejsmor

Tillykke!!!!

Bare en lille ting jeg lige vil spørge om, hvordan kan din lille spunk være 4cm allerede i 7 uge?

Nu er jeg ikke selv blevet scannet endnu, men jeg er i 10 uge og i følge de bøger og hjemmesider jeg sådan kigger og læser, så er min lille spunk ikke andet end 35mm lang og vejer 15g.

Fik mig bare lige til at tænke lidt.. For hvis den er blevet målt på scanningen, må den jo være så stor, men hmm.. hvorfor skriver de så noget andet i bøgerne altså..

Ej jeg vil også scannes lige nu og se den bette med hjerteblink altså hehe!!! Er jo alt for længe til d. 16/7..

Men velkommen i 1. kvatal 2011 gruppen

Anmeld

25. juni 2010

Mka

SkrukNu skriver:

Tillykke!!!!

Bare en lille ting jeg lige vil spørge om, hvordan kan din lille spunk være 4cm allerede i 7 uge?

Nu er jeg ikke selv blevet scannet endnu, men jeg er i 10 uge og i følge de bøger og hjemmesider jeg sådan kigger og læser, så er min lille spunk ikke andet end 35mm lang og vejer 15g.

Fik mig bare lige til at tænke lidt.. For hvis den er blevet målt på scanningen, må den jo være så stor, men hmm.. hvorfor skriver de så noget andet i bøgerne altså..

Ej jeg vil også scannes lige nu og se den bette med hjerteblink altså hehe!!! Er jo alt for længe til d. 16/7..

Men velkommen i 1. kvatal 2011 gruppen

Mange tak hihi det var nok lige en lille fejl, 4 mm skulle der stå. ( så hurtig vokser den heller ikke  )

Anmeld

25. juni 2010

Frejsmor

Mka skriver:

Mange tak hihi det var nok lige en lille fejl, 4 mm skulle der stå. ( så hurtig vokser den heller ikke  )

Hehe det var da så lidt!!!

Okay jeg tænkte nok at der var et eller andet der ikke helt passede hehe.. Jeg ville nu ellers selv gerne at den voksede lidt hurtigere, så man kunne se at der er en lille en derinde hehe og ikke bare at jeg er lidt ekstra tyk..

Men jeg sys da du skal skrive dig på terminslisten inde i mødregruppen for 1. kvartal 2011, sammen med os andre!!

Knus Channie (9+4 med verdens dejligste spunk)

Anmeld

26. juni 2010

AnneCatrine

Tillykke mange gange, bare tænk positivt...

Selvfølgelig skal den nok blive

Anmeld

26. juni 2010

B&J

KÆMPE TILLYKKE ej hvor dejligt tillykke med den lille i maven glæder mig til af se dejlige baby billeder

Anmeld

26. juni 2010

silden85

stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.