Uha :( Jeg blev så bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

TbCp

Her til eftermiddag fik Liva en lakrids (en af de store flade fra Matador mix poserne), hun er vild med lakridser og der har aldrig været problemer med at tygge dem...
Men idag gik det galt. Hun kom til at sluge en hel og pludselig kunne jeg bare høre hende hive efter vejret... hun forsøgte at hoste men kunne ikke.... hun skreg dog helt vildt, så hun kunne trække vejret. Der stod savl og spyt ud af munden på hende, hun var ved at brække sig men kunne ikke og jeg forsøgte at banke hende i ryggen mens jeg skreg på Carsten.
Jeg blev så bange!!!! Var bare ved at gå i panik! Jeg kunne mærke hvordan tårerne bare pressede sig på.
Heldigvis fik jeg styr på mig selv og kunne huske hvad jeg havde lært til 1. hjælp. Så jeg fik smidt Liva hen over mit ben og fik banket ordentlig på ryggen af hende og så kom lakridsen ud sammen med en masse slim.

Og SÅ vrælede jeg!!!

Puha en oplevelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Ranarupta

TbCp skriver:

Her til eftermiddag fik Liva en lakrids (en af de store flade fra Matador mix poserne), hun er vild med lakridser og der har aldrig været problemer med at tygge dem...
Men idag gik det galt. Hun kom til at sluge en hel og pludselig kunne jeg bare høre hende hive efter vejret... hun forsøgte at hoste men kunne ikke.... hun skreg dog helt vildt, så hun kunne trække vejret. Der stod savl og spyt ud af munden på hende, hun var ved at brække sig men kunne ikke og jeg forsøgte at banke hende i ryggen mens jeg skreg på Carsten.
Jeg blev så bange!!!! Var bare ved at gå i panik! Jeg kunne mærke hvordan tårerne bare pressede sig på.
Heldigvis fik jeg styr på mig selv og kunne huske hvad jeg havde lært til 1. hjælp. Så jeg fik smidt Liva hen over mit ben og fik banket ordentlig på ryggen af hende og så kom lakridsen ud sammen med en masse slim.

Og SÅ vrælede jeg!!!

Puha en oplevelse!

Puuuha!

Det er bare så grimt, sådan noget.

Da jeg var au pair, fik det ene barn på 7 mdr., lidt mad galt i halsen og det kunne ikke få vejret

Jeg var alene med dem (tvillinger) og fik heldigvis maden ud af ham. 

Håber, at søde Liva er ok

Anmeld

23. juni 2010

TbCp

Ranarupta skriver:

Puuuha!

Det er bare så grimt, sådan noget.

Da jeg var au pair, fik det ene barn på 7 mdr., lidt mad galt i halsen og det kunne ikke få vejret

Jeg var alene med dem (tvillinger) og fik heldigvis maden ud af ham. 

Håber, at søde Liva er ok

Liva har vist, heldigvis, glemt det helt igen!
Men jeg blev godt nok bange!

Anmeld

23. juni 2010

JustAnotherName

FØJ, en grim forskrækkelse!!  Puuuha-dada. Hvor kan jeg godt forstå dig!

Anmeld

23. juni 2010

oo

føøøøøøøøøøøøøøj!!!

lige en reminder om, at vi skal huske at få meldt os til noget førstehjælps for babyer/små børn her i sommer!!!

Anmeld

23. juni 2010

Barbamama

Nej hvor uhyggeligt!!!! Årh hun er da også blevet bange. Godt du fik ro på og fik hjulpet hende. Der er bare ikke noget mere uhyggeligt end når de ikke kan få luft. Kram til dig

Anmeld

23. juni 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

føøøøøøøøøøøøøøj!!!

lige en reminder om, at vi skal huske at få meldt os til noget førstehjælps for babyer/små børn her i sommer!!!

Jeg er glad for jeg har det, men vil gerne have det genopfrisket.

Anmeld

23. juni 2010

TbCp

michella80 skriver:

Nej hvor uhyggeligt!!!! Årh hun er da også blevet bange. Godt du fik ro på og fik hjulpet hende. Der er bare ikke noget mere uhyggeligt end når de ikke kan få luft. Kram til dig

Ja hun blev meget bange, jeg kunne bare se det i hendes øjne. Bare nu hvor jeg tænker på det bliver jeg helt ked af det.
Vi snakkede om det her til aften og Liva sagde "jeg græd" så helt glemt det har hun ikke

Anmeld

23. juni 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Ja hun blev meget bange, jeg kunne bare se det i hendes øjne. Bare nu hvor jeg tænker på det bliver jeg helt ked af det.
Vi snakkede om det her til aften og Liva sagde "jeg græd" så helt glemt det har hun ikke

Nej det er da også vildt uhyggeligt. Der er ikke noget mere angst-provokerende end ikke at kunne få luft.... Stakkels Liva....

Anmeld

23. juni 2010

lion

TbCp skriver:

Og SÅ vrælede jeg!!!

Puha en oplevelse!

Sikke en skrækkelig oplevelse.

Hvor er jeg glad for at hun har det godt nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.