Vild og crazy mødregrupper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Malene84

weeehuuu er endelig kommet med i en mødregruppe. Min SP havde selvf. glemt alt om mig og ikke noteret at jeg gerne ville være med i en... så har ringet flere gange--- nu fik jeg endelig en - og hvilken en... hold da op. Vi bliver 6 mødre og 12 børn - toooooolv bøøørn!!! OMG. Tænk hvis de alle bestemmer sig for at hyle.... ha ha ha ha...

det er mig der skal lægge hus til, til vores første møde... hvordan får man plads til tolv lifte på 79m2???

Nå ville lige dele det med jer

Hav en god sankt hans aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

klmf

Ha ha, de må ligge i køjeseng Ej, det bliver du simpelthen nødt til at tage et billede af til os, det er da for vildt!! Vil gerne være en flue på væggen der

Tillykke med gruppen, håber du bliver glad for den

Anmeld

23. juni 2010

Mor til L&S

Malene84 skriver:

weeehuuu er endelig kommet med i en mødregruppe. Min SP havde selvf. glemt alt om mig og ikke noteret at jeg gerne ville være med i en... så har ringet flere gange--- nu fik jeg endelig en - og hvilken en... hold da op. Vi bliver 6 mødre og 12 børn - toooooolv bøøørn!!! OMG. Tænk hvis de alle bestemmer sig for at hyle.... ha ha ha ha...

det er mig der skal lægge hus til, til vores første møde... hvordan får man plads til tolv lifte på 79m2???

Nå ville lige dele det med jer

Hav en god sankt hans aften

Hvor viiildt... Masser af sjov og ballade der... Tag lige nogle billeder af det

Knus..

Anmeld

23. juni 2010

Pige2009

Ej, hvor cool Det bliver da bare for sjovt. Skriv endelig et indlæg og fortæl hvordan første møde forløber

K.h. Linda

Anmeld

23. juni 2010

Tulle28

Milde moster og jeg, der synes det var VIIIILDT anstrengende at have 4 børn på besøg, hvoraf 3 hylede... Det glæder jeg mig godt nok til at høre om he he

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.