Så blev jeg mor OG student på halvanden mdr. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Bare mig..

Ja, så er halvanden måneds HÅRDE, virkelig hårde dage gået.. Nøjh, hvor har jeg været ved at opgive mange gange..

Jeg stod til en 24timers forberedelse 8 dage efter fødslen, og dagen efter forsvare den.. Og derefter har jeg været til 8 eksamener, med 24 timers forberedelse alle sammen pånær en, og været ved at gå ned med stress osv. Idag er eksamenerne endelig slut, og jeg er blevet STUDENT!!! 

Nøjh, hvor jeg glæder mig til, at jeg nu kan nyde min lille datter!! Det har jeg slet ikke kunnet i den mængde jeg ville, men jeg ville selvfølgelig også sikre vores fremtid med den her studentereksamen.. - Eller noget af vejen..

Ville bare lige fortælle om min glæde over at være færdig, og endelig kunne nyde min datter...!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Mathilde

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, så er halvanden måneds HÅRDE, virkelig hårde dage gået.. Nøjh, hvor har jeg været ved at opgive mange gange..

Jeg stod til en 24timers forberedelse 8 dage efter fødslen, og dagen efter forsvare den.. Og derefter har jeg været til 8 eksamener, med 24 timers forberedelse alle sammen pånær en, og været ved at gå ned med stress osv. Idag er eksamenerne endelig slut, og jeg er blevet STUDENT!!! 

Nøjh, hvor jeg glæder mig til, at jeg nu kan nyde min lille datter!! Det har jeg slet ikke kunnet i den mængde jeg ville, men jeg ville selvfølgelig også sikre vores fremtid med den her studentereksamen.. - Eller noget af vejen..

Ville bare lige fortælle om min glæde over at være færdig, og endelig kunne nyde min datter...!!!

Hold kæft hvor er du sej KÆMPE tillykke Det er sgu godt klaret!!!!

Anmeld

23. juni 2010

roenlund

Du er bare MEGA sej... jeg håber du kommer til at nyde sommeren med din datter...

Anmeld

23. juni 2010

Mor til L&S