Så blev jeg mor OG student på halvanden mdr. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Bare mig..

Ja, så er halvanden måneds HÅRDE, virkelig hårde dage gået.. Nøjh, hvor har jeg været ved at opgive mange gange..

Jeg stod til en 24timers forberedelse 8 dage efter fødslen, og dagen efter forsvare den.. Og derefter har jeg været til 8 eksamener, med 24 timers forberedelse alle sammen pånær en, og været ved at gå ned med stress osv. Idag er eksamenerne endelig slut, og jeg er blevet STUDENT!!! 

Nøjh, hvor jeg glæder mig til, at jeg nu kan nyde min lille datter!! Det har jeg slet ikke kunnet i den mængde jeg ville, men jeg ville selvfølgelig også sikre vores fremtid med den her studentereksamen.. - Eller noget af vejen..

Ville bare lige fortælle om min glæde over at være færdig, og endelig kunne nyde min datter...!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Mathilde

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, så er halvanden måneds HÅRDE, virkelig hårde dage gået.. Nøjh, hvor har jeg været ved at opgive mange gange..

Jeg stod til en 24timers forberedelse 8 dage efter fødslen, og dagen efter forsvare den.. Og derefter har jeg været til 8 eksamener, med 24 timers forberedelse alle sammen pånær en, og været ved at gå ned med stress osv. Idag er eksamenerne endelig slut, og jeg er blevet STUDENT!!! 

Nøjh, hvor jeg glæder mig til, at jeg nu kan nyde min lille datter!! Det har jeg slet ikke kunnet i den mængde jeg ville, men jeg ville selvfølgelig også sikre vores fremtid med den her studentereksamen.. - Eller noget af vejen..

Ville bare lige fortælle om min glæde over at være færdig, og endelig kunne nyde min datter...!!!

Hold kæft hvor er du sej KÆMPE tillykke Det er sgu godt klaret!!!!

Anmeld

23. juni 2010

roenlund

Du er bare MEGA sej... jeg håber du kommer til at nyde sommeren med din datter...

Anmeld

23. juni 2010

Mor til L&S

Tillykke - Godt gået

Anmeld

23. juni 2010

Pia.

Du er da den sejeste der findes... Wauu hvor er det bare godt gået super mom...

Stort tillykke med både rollen som super mor og student

Anmeld

23. juni 2010

Assi

Hvor flot! Stort tillykke

Anmeld

23. juni 2010

4kløver

Hvor er du sej  tillykke herfra

Anmeld

23. juni 2010

Kruse90

hvor er det bare sejt. og virkelig flot.
Stort tillykke søde

Anmeld

23. juni 2010

Mumto3

VILD FLOT!!!!

Tillykke tilllykke tilllykke!!! Det er altså super sejt!!!

Anmeld

23. juni 2010

oo

DU ER SÅ MEGASEEEEEEJ!!!!!!!

jeg fatter ikke hvordan du er kommet igennem det, jeg er i 2. trimester og har været igennem 4 eksamener og alligevel endte jeg med at sidde og hyle af stress overfor Søren - og DU har haft en nyfødt pige og mange mange flere eksamener og du er blevet STUDENT! hold kæft, du er så sej, jeg tager virkelig hatten af for dit arbejde - og NU skal du dæleme nyde moderskabet, det er SÅ velfortjent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.