Ove og jeg har været sammen i 12 år i dag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Bondepigen

Vi kunne have kobberbryllup om et halvt år, hvis vi altså var gift...hihi.

Vi havde planer om at gå ned i anlægget og kigge bål i aften, men det bliver bare alt for sent for Emma, når hun skal i DP i morgen.

I stedet tager vi ud til min niece, hendes mand og datter på 3 år. Så kan de små lege lidt og så tænder vi bål og spiser pølser og snobrød... inden vi lige så stille tuller hjemad og får puttet Emma.

Hvis hun så vil sove, kan det da godt være vi skal hygge lidt i sofaen med en god film og et glas rødvin...ellers gør vi ikke det vilde.

Jeg synes det er vildt, at jeg har holdt en mand ud så længe, og at jeg ikke har planer om at udskifte ham..

Faktisk elsker jeg ham mere end nogensinde efter vi har fået Emma sammen, og det er gengældt... (heldigvis da).

Kan I have en god dag og aften allesammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

mifune

Tillykke med de tolv år! Det er da deiligt romantisk at være blevet kærester på st hans aften

Anmeld

23. juni 2010

Bondepigen

mifune skriver:

Tillykke med de tolv år! Det er da deiligt romantisk at være blevet kærester på st hans aften

Tak. Ja det er en skøn dag at have årsdag på!

Anmeld

23. juni 2010

TbCp

Ihh stort tillykke! 12 år!!! Vildt!

Hilsen Tina (som inden længe kan fejre 3 års bryllupsdag )

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Vi havde planer om at gå ned i anlægget og kigge bål i aften, men det bliver bare alt for sent for Emma, når hun skal i DP i morgen.

I stedet tager vi ud til min niece, hendes mand og datter på 3 år. Så kan de små lege lidt og så tænder vi bål og spiser pølser og snobrød... inden vi lige så stille tuller hjemad og får puttet Emma.

Hvis hun så vil sove, kan det da godt være vi skal hygge lidt i sofaen med en god film og et glas rødvin...ellers gør vi ikke det vilde.

Jeg synes det er vildt, at jeg har holdt en mand ud så længe, og at jeg ikke har planer om at udskifte ham..

Faktisk elsker jeg ham mere end nogensinde efter vi har fået Emma sammen, og det er gengældt... (heldigvis da).

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!

Anmeld

23. juni 2010

oo

WOW! 12 år  og jeg synes de 4 år med Søren har varet for evigt

stort tillykke - og skønt at kærligheden stadig er intakt og støt voksende, det giver alle os grønskollinger håb for fremtiden

Anmeld

23. juni 2010

JustAnotherName

12 år ER dælme længe at holde sammen ....i disse tider 
Dengang vores bedsteforældre var unge, var det helt almindeligt, at man fandt sin kæreste i en ung alder og giftede sig tidligt (for børn udenfor ægteskab var jo "puuhaaa!!") - Men idag er der desværre ikke så mange der holder så længe, hvis de har været sammen "for altid". Og det er så smukt, når nogen rent faktisk ELSKER HINANDEN og fortsætter med det, år efter år - hele livet!

Det håber jeg også på, at mig og Kenneth kommer til. Det er da ihvertfald vores plan   ....Vi er godt nok "kun" oppe på 5 år sammen nu, men man skal jo starte et sted. Og om nogle år, så satser vi på at blive "hr. og fru." ......og dén slags er jo ikke kun for "hyggens skyld". Jeg VED med mig selv, at jeg kun vil giftes een eneste gang i mit liv. Og jeg har sagt "ja" til kenneth. Så HVIS nu det skulle gå sådan, at vi ikke bliver sammen, så er det helt sikkert, at jeg aldrig bliver gift igen med en anden - heller ikke selvom jeg måtte komme videre og være lykkelig med en ny.

Og jeg har det jo godt, hér hvor jeg er - Sammen med pigernes far, som også er min bedste ven ....og min kommende mand 

KÆMPE STORT TILLYKKE TIL DIG OG OVE MED JERES 12 ÅR SAMMEN! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.