Kemikalier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

kvinde84

Nu har vi været i gang med project baby i over 1 år, og der er stadig ikke sket noget Vi ved at min kæreste har nedsat sædkvalitet, så vi ved at det ikke bliver så let.

Jeg har så et spørgsmål: Jeg arbejder på en sæbefabrik, dvs. med mange kemikalier. Kan dette påvirke min fertilitet? Jeg har haft meget pletblødninger de seneste 8 mdr, og min cyklus var ellers fin før jeg startede på p-piller. Min sidste arbejdsdag her på fabrikken er ellers på fredag, og da begynder jeg på et meget sundere arb.plads  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Dot D

Hejsa. Jeg har desværre ikke noget svar, men måtte lige sige, at det er et lækkert profilbillede, du har. Sikken et udtryk Håber at dit nye job er bedre for dig. Held og lykke med babyprojektet

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

hvilke kemikalier drejer det sig om?

jeg går ud fra at i har en sikkerjedsrepræsentant der sørger for at der er gyldige APVére så i arbejder forsvarligt...

Anmeld

23. juni 2010

kvinde84

Ni-ko-li-ne skriver:

hvilke kemikalier drejer det sig om?

jeg går ud fra at i har en sikkerjedsrepræsentant der sørger for at der er gyldige APVére så i arbejder forsvarligt...

Hmm, næ vi har vist ikke nogen APVer Det drejer sig om alt muligt, syrer, baser, opløsningsmidler, klor osv. Vi laver alt fra alm. husholdningssæbe til industrisæbe.

Anmeld

23. juni 2010

kvinde84

Dot D skriver:

Hejsa. Jeg har desværre ikke noget svar, men måtte lige sige, at det er et lækkert profilbillede, du har. Sikken et udtryk Håber at dit nye job er bedre for dig. Held og lykke med babyprojektet

Hehe, ja det er sådan et "kommer du ikke snart" udtryk. Det synes jeg passer lige til mig

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

APV Står for Arbejdsplads Brugsanvisning... Det er jeg helt sikker på at der skal være når man arbejder med sådanne ting... Altså, hvor meget kommer du i kontakt med disse ting? Syrer og baser skulle ikke påvirke hornonbalancen, men parabener og parfume gør

Anmeld

24. juni 2010

kvinde84

Ni-ko-li-ne skriver:

APV Står for Arbejdsplads Brugsanvisning... Det er jeg helt sikker på at der skal være når man arbejder med sådanne ting... Altså, hvor meget kommer du i kontakt med disse ting? Syrer og baser skulle ikke påvirke hornonbalancen, men parabener og parfume gør

Hehe, ok, er ikke dansker, så jeg vidste ikke rigtig hvad en APV var  Men jo, selvfølgelig har vi sådan en Vi følger også de forskrevne regler, men det kommer dog aldrig til at være helt frit. Vi bruger ingen parabener, men parfume er der meget af!! Jeg er mest bange for om det kan give varig skade på fertiliteten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.