YES! Er så lykkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Sabsy

JUUUUUUBIIIIIIII!!!!!!!

- Vi har fået lejlighed min mand og jeg - en super lækker 2vær. i stuen hvilket ikke kunne være bedre!! - Vi får nøglen senest imorgen, og det er så skønt!! Et område med kæmpe legeplads og grønne områder, vi har udsigt til en lille skov..

Min mands fætter maler hele lejligheden gratis hvis der bare er en øl - og han kammerat ligger gulvtæppe gratis hvis bare der er et par øl

Vi har købt to super lækre 2+3 pers. sofa i super skønt læder og har 15.000,- tilbage til indretning - tror det bliver så viunderligt!!!!

Kan ENDELIG give min søn et hjem

Skulle bare ud med min glæde!!

Kram Sabrina, mor til Benjamin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Dot D

Hvor lækkert for jer. Rart at der er nogen, der vil hjælpe jer

Anmeld

23. juni 2010

Miia90

STOOOORT tillykke med jeres lejlighed

Sikker på det nok skal blive for for jer

Anmeld

23. juni 2010

Fatima

tilykke med det.

håber snart det bliver min tur.  venter på at få lejlighed snart, men det skal nok komme.

Anmeld

23. juni 2010

Mathilde

SabrinaJuulOlsen skriver:

JUUUUUUBIIIIIIII!!!!!!!

- Vi har fået lejlighed min mand og jeg - en super lækker 2vær. i stuen hvilket ikke kunne være bedre!! - Vi får nøglen senest imorgen, og det er så skønt!! Et område med kæmpe legeplads og grønne områder, vi har udsigt til en lille skov..

Min mands fætter maler hele lejligheden gratis hvis der bare er en øl - og han kammerat ligger gulvtæppe gratis hvis bare der er et par øl

Vi har købt to super lækre 2+3 pers. sofa i super skønt læder og har 15.000,- tilbage til indretning - tror det bliver så viunderligt!!!!

Super dejligt for jer! Stort tillykke med jeres nye hjem

Anmeld

23. juni 2010

Sabsy

Fatima skriver:

tilykke med det.

håber snart det bliver min tur.  venter på at få lejlighed snart, men det skal nok komme.

Vi har søgt i et halvt år, og bedt kommunen om hjælp..

Men det var en ejendomsmægler der fremviste den til os, da ejer ikke kunne får den solgt, så vi har lejet den indtil videre i 2år

Held og lykke, det skal nok komme

Anmeld

23. juni 2010

Fatima

ahh hvor du heldig

ja med mig haster det ik. bor fint os mama

men tak skal du ha

Anmeld

23. juni 2010

Pia.

Hvor dejligt sikke en god nyhed og hvor er det dejligt at høre hvordan folk vil hjælpe jer... Stort tillykke med jeres nye hjem, er helt sikker på det bliver rigtig godt for jer...

Knus Pia.

Anmeld

23. juni 2010

CamillaSoefelt

SabrinaJuulOlsen skriver:

JUUUUUUBIIIIIIII!!!!!!!

Tillykke med det søde.. Hvorhenne ligger den?

Anmeld

23. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

tillykke søde.. hvor skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.