Fra spark til masen rundt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

trine3112

Halløj derude.

Jeg er nu 29+5 og synes ikke, der er så meget gang i sparkene mere. Det er mere blevet til en masen rundt i maven på mig. Jeg mærker stadig liv hver dag og flere gange, bare ikke helt i samme omfang. Synes ungen er blevet mere stille.

Er det også jeres oplevelse?

KH

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Risen

trine3112 skriver:

Halløj derude.

Jeg er nu 29+5 og synes ikke, der er så meget gang i sparkene mere. Det er mere blevet til en masen rundt i maven på mig. Jeg mærker stadig liv hver dag og flere gange, bare ikke helt i samme omfang. Synes ungen er blevet mere stille.

Er det også jeres oplevelse?

KH

Trine

Ja nu er jeg godt nok i uge 40, men kan huske at det også begyndte ca. der omkring uge 30.. Og bare vent det kan gøre helt ondt når barnet strækker sig inde i den lille mave.. .. Men det er nu skønt alligevel  med den muffen .. 

Anmeld

23. juni 2010

trine3112

Risen skriver:

Ja nu er jeg godt nok i uge 40, men kan huske at det også begyndte ca. der omkring uge 30.. Og bare vent det kan gøre helt ondt når barnet strækker sig inde i den lille mave.. .. Men det er nu skønt alligevel  med den muffen .. 

Helt enig i at det er en skøn fornemmelse. Elsker det. Det er mere det at jeg synes, at aktivitetsniveauet er faldet. Men det kan vel også skyldes at der bliver mindre plads og mere barn

Anmeld

23. juni 2010

Risen

trine3112 skriver:

Helt enig i at det er en skøn fornemmelse. Elsker det. Det er mere det at jeg synes, at aktivitetsniveauet er faldet. Men det kan vel også skyldes at der bliver mindre plads og mere barn

Ja det tror jeg bestemt du kan regne med.. Hvis du bliver itvivl så ring endelig ind til fødegangen, men prøv først at drikke et glas iskoldt vand og læg dig på ryggen.. så skal du se technofest i maven .. hehe

Anmeld

23. juni 2010

Low

Ja, det passer meget godt med at det også var sådan her. Da jeg stille og rolig kom i 3 trimester  så mosede han sig også godt rundt der inde .

Hilsen Ditte 41+1

Anmeld

23. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Da jeg kom til uge 30 ændrede fosterbevægelserne sig radikalt inde i maven. Det blev til "mindre liv" end jeg hidtil var vant til, og stille og roligt blev det til "masen" derinde, istedet for blop og spark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.