Hvad ville i stole på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.556 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Anonym trådstarter

Hejsa..jeg har taget ægløsningsteste,men er i tvivl om den i går er positiv. MEN i går havde jeg det sædvanlige niven og stikken i maven og følte det som min æl og i går aftes kom der en masse æggehvide slim + det fortsat nev og stikkede. Men kan man regne med at have æl hvis testen er negativ? jeg er ikke sikker på om den er positiv nemlig.

Det skal lige siges at de teste jeg har brugt har udløbsdato i Juli,ved ikke om det spiller ind. Men kan som sagt ikke bestemme mig for om den var positiv eller ej.

men kort og godt, hvad ville i regne med, kroppens tegn eller æl testen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

oo

jeg tror bare jeg ville se at få knaldet! der er jo alligevel et "bredt vindue" at knalde i omkring ÆL, det SKAL ikke være på den eneste ene dag hvor testen er positiv, så afsted under dynerne med jer

Anmeld

23. juni 2010

Riksen

Jeg er enig med Tjuhl! Kom i gang

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg tror bare jeg ville se at få knaldet! der er jo alligevel et "bredt vindue" at knalde i omkring ÆL, det SKAL ikke være på den eneste ene dag hvor testen er positiv, så afsted under dynerne med jer

Den del er der styr på,hehe.

hveranden dag. Er det ikke det bedste?

Hvis bare man vidste om den ski** test er positiv

Anmeld

23. juni 2010

oo

Anonym skriver:

Den del er der styr på,hehe.

hveranden dag. Er det ikke det bedste?

Hvis bare man vidste om den ski** test er positiv

jeps, hver 2. dag

jeg har aldrig selv brugt de ÆL teste, men du kan prøve at tage et billede af den og lægge herind, der er ÆLtestseksperter blandt damerne, ved jeg!

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeps, hver 2. dag

jeg har aldrig selv brugt de ÆL teste, men du kan prøve at tage et billede af den og lægge herind, der er ÆLtestseksperter blandt damerne, ved jeg!

Okay det prøver jeg lige

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeps, hver 2. dag

Her er der billede af Ægløsningstestene jeg har brugt de sidste dage.

Håber en er klogere end mig. Er en af dem positiv?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juni 2010

Sofia

Umiddelbart ser de ikke positive ud! Når mine har været positive har stregen til venstre været mere tydelig end den til højre. Men jeg ville stole på kroppens tegn, da det ikke er alle der danner nok af stoffet til at en æ-test kan måle det!!

Anmeld

23. juni 2010

Omerovic

Tjuhl skriver:

hehe, jeg er helt enig, nogle gange kan kroppen jo være kloger end de smarte test hvis du normalt kan mærke hvornår du har æggeløsning, så prøv at følg den, det gjorde vi og det hjalp (jeg ved selvfølgelig om i har prøvet i lang tid )

knuss

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

en mere fra lige nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.