Trille kørepose. Helt ny!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. juni 2010

Laulund87

misslea skriver:

Okay.... mon du kan tjekke, hvilken dyne det er?? Vores datter bliver nemlig et efterårs/vinterbarn, så det er ret vigtigt, at dynen er varm nok!!

HVordan ser foret ud?? Er det hvidt med lyserøde biler... eller hvordan??

Har ikke kunne finde et billede på nettet desværre...

På babytrold.dk står der at det er en vinterdyne så det vil jeg bestemt mene det er. Har lige fundet den frem fra skabet og den er brun med lyserøde biler udenpå Mente bestemt det var indeni der var biler Nå men altså brun udenpå med biler og helt brun indenvendig. Billedet er det modsatte

Håber ikke jeg har forvirret dig nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

misslea

Laulund87 skriver:

På babytrold.dk står der at det er en vinterdyne så det vil jeg bestemt mene det er. Har lige fundet den frem fra skabet og den er brun med lyserøde biler udenpå Mente bestemt det var indeni der var biler Nå men altså brun udenpå med biler og helt brun indenvendig. Billedet er det modsatte

Håber ikke jeg har forvirret dig nu

okay... øv - så ved jeg altså ikke helt, om det er noget for mig alligevel!! Er slet ikke vild med motiver - vil gerne have en ensfarvet.... det havde nu været okay med motiver indvendigt, men når det er udenpå, tror jeg, at det bliver for meget... øv altså!!

Håber du får den solgt...

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

26. juni 2010

Laulund87

misslea skriver:

okay... øv - så ved jeg altså ikke helt, om det er noget for mig alligevel!! Er slet ikke vild med motiver - vil gerne have en ensfarvet.... det havde nu været okay med motiver indvendigt, men når det er udenpå, tror jeg, at det bliver for meget... øv altså!!

Håber du får den solgt...

Mange hilsner fra Lea

Øv ja det var ærgeligt.

Anmeld

6. juli 2010

Laulund87

18. juli 2010

Laulund87

9. august 2010

Laulund87

9. august 2010

mor_sabina

Laulund87 skriver:

Hov har også en grøn brio voksipose til samme pris

Kunne man se et billede af den? Jeg er nemlig meget interesseret. Og er den meget brugt?

Anmeld

9. august 2010

Laulund87

mor_sabina skriver:

Kunne man se et billede af den? Jeg er nemlig meget interesseret. Og er den meget brugt?

Åh den er godt nok pakket væk lige nu, men den er brun med lyserøde biler på. Nej min datter har lagt i den en eneste gang, så den er helt som ny Jeg har lagt et billede ind på forrige side, en magen til

Anmeld

9. august 2010

Laulund87

mor_sabina skriver:

Og forresten den på billedet har så ikke bilerne på

Anmeld

9. august 2010

mor_sabina

Laulund87 skriver:

Og forresten den på billedet har så ikke bilerne på

Det var den grønne brio voksi jeg tænkte på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.