forelsket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg er bare blevet helt bims og ville høre om der er andre der har prøvet det samme og hvad i gjorde!

Jeg er i et godt forhold med en skøn fyr, vi har været sammen i 6 år og har en dejlig søn på 4 måneder og elsker dem begge mere end noget andet! vi bor i dejligt hus og kunne ikke ønske mig et bedre liv!!

men nu kommer den så!! Jeg er blevet "lun eller hvad man nu kan kalde det!!" på en anden fyr jeg tænker på ham tit og kan ikke få ham ud af hovedet igen! han er bare det modsatte af hvad jeg kunne falde for....

han er 5 år yngre end mig! han er ikke mand på nogen måde (altså skæg, hvilket jeg elsker) bøvet, drenget, sammen med alle piger, jeg har passet ham da han var yngre, jeg var med til hans konfimation, jeg kunne blive ved!!!

og værest af det hele, han er min kærestes fætter..

det er jo ikke fordi at jeg vil være kærester med ham eller noget!!!!.... men tænker på ham...

hvordan skal jeg få ham ud af mit hovede??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Junibæbs2013

Jeg kender det godt selv. Og jeg tror ikke, at det nødvendigvis er en dårlig ting for parforholdet, at man en gang i mellem kan blive lidt småforelsket i en anden.

Så længe man holder det til en lille tanke-flugt. Jeg har i hvert fald kun oplevet, at man efter lidt tid pludselig slet ikke kan se, hvad man dog ville med ham den anden. Og så værdsætter den dejlige mand man har derhjemme endnu mere.

Som du selv siger er han stik modsat af, hvad du falder for normalt. Så måske repræsenterer han bare noget nyt og spændende... fordi et mangeårigt parforhold af gode grunde ikke kan byde på sommerfugle i maven og spænding på samme måde som en nyforelskelse.

Mit råd er, at du sagtens kan tillade dig selv at drømme lidt. Når man ikke handler på det, tror jeg, det automatisk og med tiden dør ud...

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

Trutten skriver:

Jeg kender det godt selv. Og jeg tror ikke, at det nødvendigvis er en dårlig ting for parforholdet, at man en gang i mellem kan blive lidt småforelsket i en anden.

Så længe man holder det til en lille tanke-flugt. Jeg har i hvert fald kun oplevet, at man efter lidt tid pludselig slet ikke kan se, hvad man dog ville med ham den anden. Og så værdsætter den dejlige mand man har derhjemme endnu mere.

Som du selv siger er han stik modsat af, hvad du falder for normalt. Så måske repræsenterer han bare noget nyt og spændende... fordi et mangeårigt parforhold af gode grunde ikke kan byde på sommerfugle i maven og spænding på samme måde som en nyforelskelse.

Mit råd er, at du sagtens kan tillade dig selv at drømme lidt. Når man ikke handler på det, tror jeg, det automatisk og med tiden dør ud...

tak, sidder her og bliver helt nervøs og føler virkelig dårlig samvittighed!

det kom efter en tur i byen i sidste weekend, vi var ude og danse og efter en tæt dans, - uden noget!! så dagen efter kom alle tankerne!!

kan det mon være fordi at jeg er blevet mor og føler mig ikke lige så lækker mere!! føler mig træt og tyk!!

og ligepludselig er der en som giver mig opmærksomhed, som synes at jeg er sød og pæn!!

Anmeld

6. juli 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg er bare blevet helt bims og ville høre om der er andre der har prøvet det samme og hvad i gjorde!

Jeg er i et godt forhold med en skøn fyr, vi har været sammen i 6 år og har en dejlig søn på 4 måneder og elsker dem begge mere end noget andet! vi bor i dejligt hus og kunne ikke ønske mig et bedre liv!!

men nu kommer den så!! Jeg er blevet "lun eller hvad man nu kan kalde det!!" på en anden fyr jeg tænker på ham tit og kan ikke få ham ud af hovedet igen! han er bare det modsatte af hvad jeg kunne falde for....

han er 5 år yngre end mig! han er ikke mand på nogen måde (altså skæg, hvilket jeg elsker) bøvet, drenget, sammen med alle piger, jeg har passet ham da han var yngre, jeg var med til hans konfimation, jeg kunne blive ved!!!

og værest af det hele, han er min kærestes fætter..

det er jo ikke fordi at jeg vil være kærester med ham eller noget!!!!.... men tænker på ham...

hvordan skal jeg få ham ud af mit hovede??

det bliver ved!!! kan bare ikke få ham ud af hovedet, han har sagt til mig at han har det på samme måde!!

forstår bare ikke hvad der sker!

Anmeld

6. juli 2010

<3

Anonym skriver:

det bliver ved!!! kan bare ikke få ham ud af hovedet, han har sagt til mig at han har det på samme måde!!

forstår bare ikke hvad der sker!

så du har snakket med ham om dine følelser?? For det er da ikke at være specielt voksen omkring det eller prøve at få ham ud af hovedet?!!!

Jeg synes og det er uanset hvad omstændigheder er så mener jeg at man kun skal gå fra hinanden i barnets første halvanden år hvis der er vold eller misbrug tilstede. For det er en kæmpe omvæltning af ens liv også som kærester og der er IKKE meget søvn min. det første år! Og jeg mener ikke man skal træffe en så vigtigt og voldsom beslutning når man er træt og lige blevet forældre!

Anmeld

6. juli 2010

karina1980

altså vil sige at jeg da også har oplevet at have en crush på en anden, selvom jeg var i forhold,

men altså når man lige er blevet mor, sker der en masse ting og man føler sig knap så lækker som før og manden siger jo alligevel at han synes man er dejlig, så ham tager man ikke så seriøst, som en udefra, for ham udefra synes jo man er dejlig som man ser ud nu og ved ikke helt hvordan man så ud før.

og det tankespind kan køre rigtig langt ud og så får man den der forelskes følelse oveni, fordi man får den der posetive opmærksomhed, midt i man render rundt som mor og føler sig træt,trist og grå.

men du skal selvfølgelig selv beslutte hvad du vil gøre, ved det.

mit umiddelbare gæt er at når du beslutter dig for det skal være slut og fokusere på din kæreste i stedet og lytter til hans ros, så vil det andet stille og roligt forsvinde og der jo ingen der siger det sker på 14 dage eller 3 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.