hej alle :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

TbCp

Jeg gik 14 dage over tid inden jeg fik en positiv test.

Håber for jer at den er der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

_-Kathrine-_

Har stadig ikk fået min mens, og testen er negativ

Er ca en uge over tid ifølge en beregner

Hvad med dig?

Anmeld

28. juni 2010

cami87

jeg har stadig ikke fået mens. testede her til morgen, men den er negativ.. jeg er nu gået 11 dage over mens...  tror ikke jeg er gravid så mens må meget gerne dukke op...

Anmeld

28. juni 2010

_-Kathrine-_

Øv bøv

Jeg tror heller ikke rigtig på det mere!

Anmeld

29. juni 2010

_-Kathrine-_

Har haft ringet til min læge her til morgen, og blev spist af med, at "din mens. skal nok komme, det er bare fordi du ønsker dig det så meget"  ØV.. fortæl mig noget jeg ikke ved!

Anmeld

29. juni 2010

cami87

øv øv hvor det dog træls at få smidt i hovedet  du får lige en herfra.

jeg sad sad lige og regnede lidt i min kalender her igår. og der kunne jeg faktisk se at jeg var gået at jeg mere eller mindre er gået 7 dage over min mens (jeg regner ud fra der jeg var på piller) og det ligger rigemelig stabilt med at jeg er gået 7 dage over.

Så i reakiteten er jeg kun indtil videre gået 7 dage over mens.

Anmeld

29. juni 2010

puttecolle

Paw og Camilla skriver:

Jeg smed p-pillerne for 7 måneder siden, da vi var blevet enige om at starte projekt baby. efterfølgende har min cyklus været meget svingende men de sidste 3 måneder har den ligget stabilt.

D. 17 juni- forventede jeg mens. men det den er ikke kommet endnu.

Tog en G-test i morges men den var negativ.

Har meget ømme bryster.

kan jeg godt være gravis selvom jeg tester negativt?

hej den kan faktisk være negativ helt op til 14dage men gå til lægen for deres teste er meget mere sikker og kan se fra første dag af.. men håber da at der er bid

Nicole 27+2

Anmeld

29. juni 2010

cami87

tog for sjov en ægløsningstest idag.. og den var bragende positiv. hvordan kan det hænge sammen????

Anmeld

29. juni 2010

_-Kathrine-_

puttecolle skriver:

hej den kan faktisk være negativ helt op til 14dage men gå til lægen for deres teste er meget mere sikker og kan se fra første dag af.. men håber da at der er bid

Nicole 27+2

Mystisk, for jeg fik at vide af min læge idag at de var lige så sikre som dem jeg ku købe på apoteket.. de har godt nok mange forskellige meninger om tingene de læger

Anmeld

29. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

tog for sjov en ægløsningstest idag.. og den var bragende positiv. hvordan kan det hænge sammen????

Nogen tester pos. på ÆL når de er gravide... Ikke for at sætte forhåbningerne op, men den har jeg hørt et par gange.

Har du haft en pos. ÆL test før i denne cyklus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.