Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
syns det er et helt igennem fantastisk navn,
havde den dejligste lille miniature hest som hed det(; er helt forelsket i det navn(;
KaMa skriver: Så kan han blive ven med min søn Alvin. Så mangler de bare en Simon, så har vi de 3 jordegern :-) Synes navnet er sødt.
Så kan han blive ven med min søn Alvin. Så mangler de bare en Simon, så har vi de 3 jordegern :-) Synes navnet er sødt.
hahahaha. Jeg kom til at tisse lidt i bukserne!
Fint navn!
Baagøe skriver: Jeg synes ikke umiddelbart om det, så no-go herfra Derimod synes jeg navnet Theo er super sødt K.h. Linda
Jeg synes ikke umiddelbart om det, så no-go herfra Derimod synes jeg navnet Theo er super sødt
K.h. Linda
Lige mine ord... så den hopper jeg med på
Syntes faktisk det er super sødt.......
Umiddelbart bryder jeg mig ikke om navnet, men heldigvis er vi mennesker jo så forskellige hvad alt angår
Flot navn
noname skriver: Pænt navn, men det minder mig om Theodor Felgen fra filmen Bjergkøbing grand prix. (en klassiker forresten) hi hi hi hi men et pænt navn
Pænt navn, men det minder mig om Theodor Felgen fra filmen Bjergkøbing grand prix. (en klassiker forresten)
hi hi hi hi
men et pænt navn
Det skulle jeg lige til at skrive Sødt navn og dejlig film
Dejligt navn!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128