Fantastisk!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

kimfrit

Ja, der er sikkert mange af jer der allerede kender til det, men nu er der en mødrehjælp, som også er åbnet i Valby, SÅ FEDT!

Til jer der ikke kender det, så er det en forretning, som modtager og sælger børnetøj og legetøj. Og det er virkelig billigt!

Jeg købte idag et legetæppe(mærket Lamaze), næsten helt nyt, for 25KR!!!!!, den koster altså bare 300 kr i butikken. Det kan varmt anbefales både at støtte og handle i Jeg har lagt et link med, så i kan finde en butik nær jer selv.

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx

Hilsen Kimmie 34+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Laulund87

Det er rigtig dejligt med sådan en butik. Jeg afleverer tit alt muligt derinde og så kigger jeg lige om jeg kan gøre et kup

Det må man da sige du har gjort

Anmeld

25. juni 2010

kimfrit

Laulund87 skriver:

Det er rigtig dejligt med sådan en butik. Jeg afleverer tit alt muligt derinde og så kigger jeg lige om jeg kan gøre et kup

Det må man da sige du har gjort

Ja, det er helt vild dejligt!

Der kan man da kun gå glad hjem

Anmeld

25. juni 2010

line melias mor

sådan en butik har vi også i odense. har afleveret rigtig meget tøj og købt en barnevognsele til 25 kr. købte også en gynge ko til 150 så vi gik også bare rigtig glade derfra.

Anmeld

25. juni 2010

Sisley

Der er også en på Frederiksberg - på Rolighedsvej, hvis nogle skulle være interesserede...

Anmeld

26. juni 2010

kimfrit

Det dejligt at hører at andre også er glade for det!

Spreed the word

Anmeld

26. juni 2010

wamse

Jeg har godt nok ikke lige en mødrehjælp tæt på, men jeg støtter dem med 100 kr hver måned for jeg synes de gør et meget stort og vigtigt job her i DK

Anmeld

26. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Uh ja, de har også en rigtig god butik på Gasværksvej. Havde på et tidspunkt spurgt om de manglede frivillige, men de manglede kun i hverdagen - desværre ikke så nemt for en fuldtidsstuderende.

Men ja, det har mange fine ting, til rigtig gode penge. Har jo ikke selv børn, men er heldivis faster til en dreng hvis forældre gerne tager imod genbrug!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.