Selvkontrol er:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

At komme mega sent hjem fra arbejde og psykolog. Hente Idun hos hendes kammy. Lave mad - selvom man er totalt smadret. Sende manden en time tidligere afsted på arbejde. Sætte den maskine vasketøj over man VED man burde gøre, selvom man SLET IKKE har energi til at trykke på knappen...

Smække Idun i bad... Og mens hun bader, få ordnet hendes madkasse og opvaskemaskinen...

Og det jeg ALLERMEST havde lyst til, var at spise knækbrød med rejeost, drikke kakao og ABSOLUT lave ingen ting - Så det vil jeg gøre resten af aftenen og være totalt mega stolt af at jeg klarede aftenens pligter, selvom det slet ikke stod i mine stjerner idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zafir skriver:

At komme mega sent hjem fra arbejde og psykolog. Hente Idun hos hendes kammy. Lave mad - selvom man er totalt smadret. Sende manden en time tidligere afsted på arbejde. Sætte den maskine vasketøj over man VED man burde gøre, selvom man SLET IKKE har energi til at trykke på knappen...

Smække Idun i bad... Og mens hun bader, få ordnet hendes madkasse og opvaskemaskinen...

Og det jeg ALLERMEST havde lyst til, var at spise knækbrød med rejeost, drikke kakao og ABSOLUT lave ingen ting - Så det vil jeg gøre resten af aftenen og være totalt mega stolt af at jeg klarede aftenens pligter, selvom det slet ikke stod i mine stjerner idag

Seje dig Thumbs up for super mamma

Anmeld

22. juni 2010

Pige2009

SÅDAN!

Jeg havde det på nøjagtig samme måde igår, men jeg gjorde ALT, hvad jeg "skulle" og her til aften sidder jeg med fødderne i et lækkert fodbad

K.h. Linda

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

Baagøe skriver:

SÅDAN!

Jeg havde det på nøjagtig samme måde igår, men jeg gjorde ALT, hvad jeg "skulle" og her til aften sidder jeg med fødderne i et lækkert fodbad

K.h. Linda

Uhmmm Fodbad...

Men jeg gjorde det egentligt også mest, for ikke at have så mange ting i morgen, hvor vi ville prøve at finde et bål, når far tog på arbejde, selvom vi egentligt var til sankthans fest, lidt for tidligt i lørdags...

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

du er da totalt i hopla for tiden!!

Anmeld

22. juni 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Uhmmm Fodbad...

Men jeg gjorde det egentligt også mest, for ikke at have så mange ting i morgen, hvor vi ville prøve at finde et bål, når far tog på arbejde, selvom vi egentligt var til sankthans fest, lidt for tidligt i lørdags...

Jaaa, bål!  SÅ hyggeligt. Jeg tror desværre, vi er nødt til at blive hjemme imorgen, da Laura kommer i seng kl. 19 allerede

Rigtig god Skt. Hans!

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

du er da totalt i hopla for tiden!!

Hehe... Det føles ikke som hopla... Snarere...: DU SKAL GØRE DET NU; ellers gør du det aldrig... hehe...  (selvkontrol).

nu sidder mig og Idun og hygger med kiks og kakaomælk. hun har fået lov til at være oppe til der har været drømmehaven Hun er jo totalt plante-blomsterbarn(skal nok være gartner måske, når hun blvier stor). Så det er det sidste jeg skal foretage mig idag ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.