Jeg sad lige og skrev med Bavianis
Så mindede hun mig om en mega sjov sommerferie oplevelse, fra jeg var 12 år ca... Måske 11...
Kommer her:
Jeg sad bare lige og smilede over din historie med tyrekalvene... Jeg har prøvet det modsatte... Dengang jeg var rigtig københavner, vi var på ferie i fjerritslev. Min mor, jeg, min surrogatsøster og hendes mor. De havde deres vildbasse af en mini hund med. Den var et eller andet rundkørsel agtigt, hvor der helt sikkert også var noget kamp hund i, men den var på størrelse med en gravhund
(hvilket den IKKE vidste selv). Derudover var der tydeligvis noget hyrdehund og jagthund i ham. Han skulle naturligvis få lov til at gå løs, når vi endelig var på landet... Og så fik han øje på en mark. Fyldt med køer... Også var han den der var LØBET. Heldigvis var han meget bange for vand, så med min surrogatsøsters mor i hælene råbene MAAAAAAAAAAAAX kom så her!!! Og min mor løbene efter Merethe: Råbene MERETEEEEE!!!!! og jeg måtte trøste mickey, der hverken troede at hun fik sin hund eller sin mor med hjem, samtidig med at der stod en flok skraldgrinene tyske turister og pejede fingre af dem...
Til sidst endte hele misæren i en regnsø midt på marken, hvor max havde jagtet alle 20-30 køer ud i... Han var bange for vand og stod ved breden og holdte styr på sin 'flok' og kunne til sidst sættes i snor 
Efterfølgende har vi grinet meget af den oplevelse...
Kom med jeres sjoveste oplevelser fra sommerferie gennem tiden... Så kan det være man kommer i tanke om flere henadvejen... 
Anmeld