Jeres sjoveste ferieminder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sad lige og skrev med Bavianis Så mindede hun mig om en mega sjov sommerferie oplevelse, fra jeg var 12 år ca... Måske 11...

Kommer her:

Jeg sad bare lige og smilede over din historie med tyrekalvene... Jeg har prøvet det modsatte... Dengang jeg var rigtig københavner, vi var på ferie i fjerritslev. Min mor, jeg, min surrogatsøster og hendes mor. De havde deres vildbasse af en mini hund med. Den var et eller andet rundkørsel agtigt, hvor der helt sikkert også var noget kamp hund i, men den var på størrelse med en gravhund (hvilket den IKKE vidste selv). Derudover var der tydeligvis noget hyrdehund og jagthund i ham. Han skulle naturligvis få lov til at gå løs, når vi endelig var på landet... Og så fik han øje på en mark. Fyldt med køer... Også var han den der var LØBET. Heldigvis var han meget bange for vand, så med min surrogatsøsters mor i hælene råbene MAAAAAAAAAAAAX kom så her!!! Og min mor løbene efter Merethe: Råbene MERETEEEEE!!!!! og jeg måtte trøste mickey, der hverken troede at hun fik sin hund eller sin mor med hjem, samtidig med at der stod en flok skraldgrinene tyske turister og pejede fingre af dem...

Til sidst endte hele misæren i en regnsø midt på marken, hvor max havde jagtet alle 20-30 køer ud i... Han var bange for vand og stod ved breden og holdte styr på sin 'flok' og kunne til sidst sættes i snor

Efterfølgende har vi grinet meget af den oplevelse...

Kom med jeres sjoveste oplevelser fra sommerferie gennem tiden... Så kan det være man kommer i tanke om flere henadvejen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

NoName

LOOOL kan se det for mig....

Jeg har nogle stykker, men den bedste var i sommeren 2006 hvor vi var på vej til Østrig. Vi overnattede på et lille hotel i østtyskland den del af en større kæde. Vi havde meddelt at vi ville spise morgenmad 7.30 så vi kunne nå vores tidsplan...

Da vi står op næste morgen, får pakket alt happengut og får slæbt kufferten nedenunder til receptionen og restauranten bliver vi mødt af lutter lukkede døre... Ja, vi var så blevet låst inde på hotellet og der var ikke et øje at skimte nogen steder...

Vi gik lidt rundt og åbnede de døre der kunne åbnes og fandt en nødudgang pakkede bilen og desværre gav vi os til at vente på der kom nogen...

Jeg var ved at være godt eddike sur da kl var næsten 9 og der endelig dukkede en op, som beklagede meget... om vi ville have morgenmad...

NO! hvislede jeg, we want to pay NOW... vi betalte og spiste morgenmad på en motorvejsrestaurant i stedet for.

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

noname skriver:

LOOOL kan se det for mig....

Jeg har nogle stykker, men den bedste var i sommeren 2006 hvor vi var på vej til Østrig. Vi overnattede på et lille hotel i østtyskland den del af en større kæde. Vi havde meddelt at vi ville spise morgenmad 7.30 så vi kunne nå vores tidsplan...

Da vi står op næste morgen, får pakket alt happengut og får slæbt kufferten nedenunder til receptionen og restauranten bliver vi mødt af lutter lukkede døre... Ja, vi var så blevet låst inde på hotellet og der var ikke et øje at skimte nogen steder...

Vi gik lidt rundt og åbnede de døre der kunne åbnes og fandt en nødudgang pakkede bilen og desværre gav vi os til at vente på der kom nogen...

Jeg var ved at være godt eddike sur da kl var næsten 9 og der endelig dukkede en op, som beklagede meget... om vi ville have morgenmad...

NO! hvislede jeg, we want to pay NOW... vi betalte og spiste morgenmad på en motorvejsrestaurant i stedet for.

Aiiii...

Det er da kun et godt stykke tid efter man kan grine af sådan noget

det krævede virkelig selvkontrol at blive der og betale, hva???...

Anmeld

22. juni 2010

NoName

Zafir skriver:

Aiiii...

Det er da kun et godt stykke tid efter man kan grine af sådan noget

det krævede virkelig selvkontrol at blive der og betale, hva???...

Ja det gjorde det, ærger mig også over at vi ikke bare var kørt, for de havde skrevet de forkerte oplysninger om vores adresse ned da vi tjekkede ind...

men ja vi kan grine af det idag, og det har vi også gjort mange gange...

Tror ikke der er mange der kan prale af at være blevet låst inde på et hotel... GRINER

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

noname skriver:

Ja det gjorde det, ærger mig også over at vi ikke bare var kørt, for de havde skrevet de forkerte oplysninger om vores adresse ned da vi tjekkede ind...

men ja vi kan grine af det idag, og det har vi også gjort mange gange...

Tror ikke der er mange der kan prale af at være blevet låst inde på et hotel... GRINER

AIIII... LOL ... endnu mere øv. at de ikke engang havde kunne komme efter jer, hvis det var... HAHA...

Men ja - der er nok ikke mange der har stået låst inde på et hotel, med alle deres pakke-nelliker!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.