Jeg er meget enig med de andre.
Jeg sætter bare lige lidt tilfældige billeder ind af det "nødvendige", som jeg mener, at man har brug for til en efterårs-baby 
Bodyer - Gerne med lange ærmer til de kolde måneder.
Hjelm / Baby-hue - De er bedst når de er tynde, så barnet ikke koger af varme. Og med snor som bindes, så den ikke hele tiden ryger af.
Luffer - uden fingre indbygget i.
Futter / Hjemmesko (fungerer som sko, mens de jo ikke kan gå alligevel) - Meltons er super gode (49 kr), da de kan lukkes, så de ikke konstant ryger af (ved Bianca blev de på. Ved Celina gjorde de ikke - det gjorde INTET fodtøj på hende, suk!)
SLEE-BEE (eller voksi, hvis man har råd og helst vil eje det ægte orginale) ....Vi havde Slee-Bee og den fungere super godt. Både som lift, legetæppe og sovepose. Genial i vinterhalvåret, når de små sover udenfor, da de så er pakket sikkert ind og ikke skal prop-moses med tøj og dyne som kan sparkes af osv.
Sovedragt - Vi havde sådan en vapset blød dragt i fleece, som vi brugte da det var køligere ude. Da det blev SERIØST VINTER, brugte vi flyverdragt.
Stofbleer - Primært til gylp. Men de er faktisk effiktive til mange ting ...til at skygge for barnevognen, så barnet ikke får sol i ansigtet eller sne ned til sig, afhængigt af årstiden. Og til underlag på puslebordet, så det nemt kan kyles til vask, hvis der kommer "noget" udenfor. Og som hovedpude i begyndelsen, hvor de sover i liften (igen i tilfælde af gylp) .....Stofbleer er gode til mange ting!
Strømpebukser - Det har jeg især brugt meget til Celina. De er et godt alternativ til strømper, da de jo ikke sådan falder af som strømper godt kan (og som før nævnt, kunne Celina sparke ALLE sko/futter af). Når det er varmt er strømpebukser fine i sig selv. Og til vinter er de gode indenunder bukser. Jeg brugte det kun under kjoler til Bianca. Men med Celina har jeg brugt det meget til hvad-som-helst..
Udendørs-futter .....mest når barnet er over ½ år, og begynder at kravle rundt udenfor. Så længe de ikke kan gå, så skal de ikke have rigtige sko. Og så er disse futter geniale. Det er de også i barnevognen, når de er små og skal sove udenfor i kulde.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld