Gave til student ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.449 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Maja_4000

En af mine bedste veninder bliver student i morgen. Jeg skal ned på skolen og se hende få hue på, der får hun så en buket blomster..

Men på fredag holder hun studenterfest/indvielse af hendes lejlighed.. Hvad giver man i gave? Jeg synes jo det skal være et "evigt minde".. Men kan kun komme i tanke om et smykke af en eller anden art .. Har I nogle gode idéer/hvad fik I ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Maja_4000

Slet ingen ?

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg gav en af mine gode veninder nogle rigtig lækre champagneglas og en flaske lækker boblevand Boblerne drak vi samme aften, men glasene har hun stadig... Hun har efterfølgende ønsket sig andre glas i samme serie og er ved at have en helt god samling

Anmeld

22. juni 2010

sarahb

jeg ville give et smykke, så er det noget hun altid har kært og altid vil huske på..

Anmeld

22. juni 2010

Maja_4000

Caroline86 skriver:

Jeg gav en af mine gode veninder nogle rigtig lækre champagneglas og en flaske lækker boblevand Boblerne drak vi samme aften, men glasene har hun stadig... Hun har efterfølgende ønsket sig andre glas i samme serie og er ved at have en helt god samling

Jeg er jo bare gravid :b Så kan ikke rigtig dele med hende (;
Men det er en god idé med glas .. Hun er helt vild med bobler :p 

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja_4000 skriver:

Jeg er jo bare gravid :b Så kan ikke rigtig dele med hende (;
Men det er en god idé med glas .. Hun er helt vild med bobler :p 

nej, men så kan hun måske dele boblerne med en anden og minderne med dig

Min veninde blev i hvert rigtig glad for glassene!

ellers, hvis hun er til den slags, kan du give hende et fotoshoot?

Anmeld

22. juni 2010

Sommerfuglelarven

Sidste år gav vi P's niece et smykke, en halskæde med en studenterhue som vedhæng - vedhænget var med en "lås" så det kunne tages af og sættes på et armbånd også. Det blev hun vildt glad for, og hun går stadig med den! Jeg mener at den kostede ca 300 kr incl kæden (som også kan bruges med andre vedhæng)

Pandora (og hvad de nu ellers hedder) smykker er også gode, da der altid kan bygges videre på dem, og hvert vedhæng jo har en betydning for én.

Anmeld

22. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes den her er lidt fed:

http://minguldsmed.dk/index.php/821-Troldekugle-Student

Det er til sådan et charms armbånd.

Anmeld

22. juni 2010

Malthesmoar

Maja_4000 skriver:

En af mine bedste veninder bliver student i morgen. Jeg skal ned på skolen og se hende få hue på, der får hun så en buket blomster..

Men på fredag holder hun studenterfest/indvielse af hendes lejlighed.. Hvad giver man i gave? Jeg synes jo det skal være et "evigt minde".. Men kan kun komme i tanke om et smykke af en eller anden art .. Har I nogle gode idéer/hvad fik I ?

Kan godt lave en Studenter Bamse til dig/hende m kasket og navn samt dato på med studenter datoer

Anmeld

22. juni 2010

Maja_4000

Malthesmoar skriver:

Kan godt lave en Studenter Bamse til dig/hende m kasket og navn samt dato på med studenter datoer

Hmm .. Hvordan ville den se ud (og koste) ?

Og kan jeg have den på fredag så ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.