til at holde mine øjne åbne...???
Jessica lagde sig syg igår med diarré, og havde lidt forhøjet temperatur, men ikke noget alarmerende, men skal da lige love for at hun tog revanche for det her i nat... hendes feber løb op på 39 og siden op på 40,2, jeg valgte derfor at tage en madras ind i stuen og tage jessica med derind hele natten lå hun og klamrede sig til mig og lå og sitrede (milde feberkramper som hun altid får når hun har feber) men pludselig begyndte hun at ryste helt vildt og vende det hvide ud af øjnene og jeg kunne slet ikke komme i kontakt med hende:'(... jeg var klar over at det var feberkramper, og det varede da heller ikke længe før hun kom til sig selv igen, tog hendes temp. og nu var den oppe på 40,68(:( ringede derfor til lægevagten (da var kl 3 og det var 2. gang den aften jeg ringede ind) og sagde som det var at jeg nu havde skiftet 12 lorte bleer(undskyld udtrykket:$) på hende siden kl 18 og at jeg var ret bekymret for hende, for hun ville ikke rigtigt drikke noget og hendes ble var ikke våd, det eneste han sagde var at jeg skulle "Stikke hende noget mere børnepanodil og så lade hende sove i sin egen seng, for det der pylren omkring hende hjalp jo alligevel ikke noget"8( TAK siger man så... så fra kl den var 3 til den var 5.30 sad jeg med hende i sofaen for det var det eneste sted hun kunne finde hvile... og hele dagen idag har hun været pylret og krævet at hendes mor var der til at hænge og putte ved... nu sover hun og feberen er heldigvis nede på 39.1.... så tror snart jeg vil i seng:S
Tak til dig der læste så langt og undskyld det rodede indlæg, men er noget så nederdrægtigt træt...
knus Linda, der måske er lidt for meget hønemor???:'((?)
Anmeld