Nogle der har et par femmere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juni 2008

Mimic

til at holde mine øjne åbne...??? Jessica lagde sig syg igår med diarré, og havde lidt forhøjet temperatur, men ikke noget alarmerende, men skal da lige love for at hun tog revanche for det her i nat... hendes feber løb op på 39 og siden op på 40,2, jeg valgte derfor at tage en madras ind i stuen og tage jessica med derind hele natten lå hun og klamrede sig til mig og lå og sitrede (milde feberkramper som hun altid får når hun har feber) men pludselig begyndte hun at ryste helt vildt og vende det hvide ud af øjnene og jeg kunne slet ikke komme i kontakt med hende:'(... jeg var klar over at det var feberkramper, og det varede da heller ikke længe før hun kom til sig selv igen, tog hendes temp. og nu var den oppe på 40,68(:( ringede derfor til lægevagten (da var kl 3 og det var 2. gang den aften jeg ringede ind) og sagde som det var at jeg nu havde skiftet 12 lorte bleer(undskyld udtrykket:$) på hende siden kl 18 og at jeg var ret bekymret for hende, for hun ville ikke rigtigt drikke noget og hendes ble var ikke våd, det eneste han sagde var at jeg skulle "Stikke hende noget mere børnepanodil og så lade hende sove i sin egen seng, for det der pylren omkring hende hjalp jo alligevel ikke noget"8( TAK siger man så... så fra kl den var 3 til den var 5.30 sad jeg med hende i sofaen for det var det eneste sted hun kunne finde hvile... og hele dagen idag har hun været pylret og krævet at hendes mor var der til at hænge og putte ved... nu sover hun og feberen er heldigvis nede på 39.1.... så tror snart jeg vil i seng:S Tak til dig der læste så langt og undskyld det rodede indlæg, men er noget så nederdrægtigt træt... knus Linda, der måske er lidt for meget hønemor???:'((?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2008

bette

hønemor er du bestemt ikke..!! synes du har alt ret til at reagere sådan.. ville jeg da også have gjort.. synes da den vagtlæge du talte med skulle have en på bægeret.. dumme mand!!!! det var da en lam ting at sige(?)

håber hun får sovet godt og at hun har det lidt bedre imorgen.

ellers et mega flot navn Jessica.. ville jeg gerne min datter skal hedde hvis jeg da ik får en dreng næste gang også :-) og der har vi vist lidt for mange navne til at blive enige allerede nu.. haha

Anmeld

21. juni 2008

bette

hønemor er du bestemt ikke..!! synes du har alt ret til at reagere sådan.. ville jeg da også have gjort.. synes da den vagtlæge du talte med skulle have en på bægeret.. dumme mand!!!! det var da en lam ting at sige(?)

håber hun får sovet godt og at hun har det lidt bedre imorgen.

ellers et mega flot navn Jessica.. ville jeg gerne min datter skal hedde hvis jeg da ik får en dreng næste gang også :-) og der har vi vist lidt for mange navne til at blive enige allerede nu.. haha

Anmeld

21. juni 2008

Stumpen

Hejsa..

Nej du er ikke en hønemor, jeg havde gjort nøjagtig det samme i din situation... Jeg ville påtale sådan en behandling overfor min læge eller er det patient klagerådet man skal til?? Jeg synes ikke det er fair at sige at du pylre om hende... En ting er at tænke det, noget andet er at sige det... Bare min mening..
Jeg håber at I får en roligere nat med mere søvn..
God bedring med hende..
(H) Anja..

Anmeld

21. juni 2008

charlottekri

jeg havde ikke kunnet holde kæft til vagtlægen!!! man ringer for at få hjælp og så bliver man bare talt nedladende til....!! >( sikke da en dumhat!!!!
jeg ville også påtale din behandling for en eller anden (ved heller ikke lige hvem man skal gå til...??)

Anmeld

21. juni 2008

Mimic

jeg har tænkt mig at ringe til sygehuset som det første mandag... det der er mest frustrerende er at jeg skal til 1. års prøve på onsdag og skulle gerne bare være nogenlunde frisk... men mon ikke det går...?? elsker min lille pige og ville gøre alt for hende(L)(L)(L)

Anmeld

21. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hold da op en nat. 8( Du er godt klar over at hvis hun går i feberkramper anbefales det du ringer 112. Min svigermor arbejder på den afdeling hvor de kommer ind, og hun siger at det er det beste at gøre og at hun klart vil anbefale det. En fra min mødregruppe fik feberkramper og hendes far tog hende med til lægen. Det første lægen gjorde var at ringe 112.

Så hvis det sker igen i nat, så griber du bare knoglen og ringer. Lige det der er noget de tager alvorligt, også selvom det er ufarligt.

Håber hun har fået det bedre

(H)

Anmeld

21. juni 2008

Mimic

ville gerne have ringet 112 men allered da jeg ringede første gang lød lægen så afvisende og snobbet at jeg virkelig følte at det bare var mig det var galt med... at det var min egen skyld at hun var syg... ved det ikke er sådan, men jeg har det i forvejen skidt psykisk, så jeg tør ikke tage kampen op når jeg føler mig uretfærdigt behandlet:$:'(:S

Anmeld

21. juni 2008

charlottekri

jeg tror altså ikke at det er helt ufarligt det med feberkramper... jeg blev da indlagt pga feberkrampe da jeg var lige over 1 år gammel... kom afsted med ambulance, så jeg synes også at hvis det sker igen, så skal du ringe 112 med det samme!!

Anmeld

21. juni 2008

Mathilde

Hold da op Linda....sikke en ubehagelig og hård nat og sikke en spasser-læge>( Det er bestemt ikke en fair behandling du har fået og det lyder slet ikke som om du bare pyldrer!
Jeg synes også du skal ringe 112 hvis hun får det så skidt igen.. Jeg kan godt forstå du har svært ved at tage kampen op, det er ikke nemt og slet ikke hvis man ikke er helt på toppen psykisk.

Jeg håber alt er vel og at i får en rolig nat og at lillepigen er frisk imorgen.

Stort(H) herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.