Erfaringer med Danefæ's overgangsfrakker - HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg overvejer at købe denne fantastisk flotte overgangsfrakke fra Danefæ, men jeg er meget i tvivl om hvordan de er i størrelsen....

Jeg er normalt str. small eller 36 i overdele/overtøj, men har en lille barm - str. 75B.

Hvilken størrelse frakke vil I anbefale? XS eller S?

På forhånd tak for hjælpen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Sommerfuglelarven

De er lidt små i størrelserne, og var jeg dig, så ville jeg vælge en str S - så kan du også bruge den senere på efteråret/vinteren med en tyk trøje indenunder

Anmeld

22. juni 2010

Sommerfuglelarven skriver:

De er lidt små i størrelserne, og var jeg dig, så ville jeg vælge en str S - så kan du også bruge den senere på efteråret/vinteren med en tyk trøje indenunder

Tak for dit svar!

Pyyyyyha der var jeg heldig.... Der var ingen respons herinde, så jeg endte med bare at bestille den i str. S, og håbe på det bedste.

Det er bare tip top hvis de er lidt små i størrelserne - var nærmere bange for det modsatte.

Tusinde tak for dit svar...

Anmeld

23. juni 2010

JonTri

Uhh den kunne jeg også godt tænke mig... meen nede i Hoff og Co i Viborg sælger de disse jakker - der kunne du jo prøve en

Anmeld

23. juni 2010

Muffinmus

Ja, synes deres overgangsfrakker er lidt små mens deres regnfrakker er lidt store- har den gamle rød hvide overgangsjakke med svaner på i str M mne den sidder lidt tæt for oven især.Mens jeg har den lilla stribede som du vil vil have, bare i regnfrakke i str S og den sidder perfekt:-)LÆKKER regnfrakke

Anmeld

23. juni 2010

rikkekrogh skriver:

Uhh den kunne jeg også godt tænke mig... meen nede i Hoff og Co i Viborg sælger de disse jakker - der kunne du jo prøve en

Den er også bare helt fantastisk, synes jeg!

Jeg kiggede hos Hoff og co. igår, men de havde ingen frakker - har tidligere set at de har haft et ok udvalg i jakkerne, men har altid synes det så så store ud, da der str. S ofte har været udsolg, når jeg har været forbi.

Anmeld

23. juni 2010

MariaE skriver:

Ja, synes deres overgangsfrakker er lidt små mens deres regnfrakker er lidt store- har den gamle rød hvide overgangsjakke med svaner på i str M mne den sidder lidt tæt for oven især.Mens jeg har den lilla stribede som du vil vil have, bare i regnfrakke i str S og den sidder perfekt:-)LÆKKER regnfrakke

Den jeg har bestilt er overgangsjakken til 1399.-

Er det du du mener er lidt lille i størrelsen, eller er det regnfrakken?

Anmeld

23. juni 2010

JonTri

Mathildesmor skriver:

Den er også bare helt fantastisk, synes jeg!

Jeg kiggede hos Hoff og co. igår, men de havde ingen frakker - har tidligere set at de har haft et ok udvalg i jakkerne, men har altid synes det så så store ud, da der str. S ofte har været udsolg, når jeg har været forbi.

Hmm okay... og øv... jeg tør nemlig ikke bestille over nettet... må finde en anden butik... Har planer om at manipulere manden til at gi den i fødselsdagsgave...

Anmeld

23. juni 2010

rikkekrogh skriver:

Hmm okay... og øv... jeg tør nemlig ikke bestille over nettet... må finde en anden butik... Har planer om at manipulere manden til at gi den i fødselsdagsgave...

Hvorfor tør du ikke bestille over nettet?

Hvis det er fordi du er bange for, at den ikke passer i størrelsen, så kan du jo bare sende den retur igen :-)

Anmeld

23. juni 2010

JonTri

Mathildesmor skriver:

Hvorfor tør du ikke bestille over nettet?

Hvis det er fordi du er bange for, at den ikke passer i størrelsen, så kan du jo bare sende den retur igen :-)

Ja det er rigtigt... køber normalt også ting der... bare ikk så dyre jakker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.