Er i dag blevet ringet op af fra "Blåvand bolcher" (en butik der (selvf) sælger bolcher, slik, is, pandekager, pizza, sandwish, kaffe mm.)
Hun ringede fordi hun havde set mit cv inde på jobnet.dk, og det så ud til jeg bare lige havde den perfekte baggrund og erfaring til at arbejde for hende. Hun står netop og mangler personale til den hårde sæson som så småt er gået i gang (ja tak, jeg kender kun alt for godt til sommeren i Blåvand!)
Nå men egentlig var det en fuldtids, men tidsbegrænset stilling hun manglede en til. Jeg måtte så fortælle hende at jeg desværre nok ikke kunne leve op til det hun søgte eftersom jeg skal kunne hente de fleste dage i vuggestuen. Vi snakkede lidt frem og tilbage. Hun var rigtig sød, nem at snakke med og meget forstående og fleksibel. Hun sagde at hvis jeg evt. bare kunne tage hver anden weekend på fuldskrue og måske en hel hverdag, ja så var vi jo allerede oppe på en del timer.
Så er problemet bare at hun jo rigtig gerne vil ha mig hver anden weekend, men Morten har weekendarbejde i august og september så der ville jeg kun kunne arbejde søndag (og evt en eller to lørdage) Derudover er der igen igen ingen sommerferie sammen herhjemme (for 4. år i træk)
Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at tage det arbejde i et par mdr, men igen er der bare så mange ting der skal hænge sammen. Noget andet er at det også skal gå op i en højere enhed med fagforeningen. Der er jo mange regler at tænke på for hvordan er jeg så stillet efter denne tidsbegrænset deltidsstilling?
Igen en masse tanker, spørgsmål og regler at holde styr på!
Anmeld