jeg har tabt min mave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.368 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

msax

Hmm... jeg har tabt min mave, den sidder ikke så flot og højt som den gjorde for en uge siden hvor vi var hos fotografen (der kommer billeder imorgen når jeg har været til eksamen).

Brian spurgte igår lidt forsigtigt: er din mave ikke blevet mindre? og så lidt bekymret ud i ansigtet. Jeg tror vi begge havde glemt hvor meget en gravid mave kan ændre sig i løbet af graviditeten.

Men selvom den er faldet lidt nedad, så er jeg på ingen måde i tvivl om at der er et par fødder under mine ribben. Så jeg frygter lidt for hvor ondt det kan komme til at gøre inden baby melder sin ankomst til den virkelige verden.

SMIL fra Mette 33+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Sirimor

Ja, det er underligt som ens mave ændrer sig under graviditeten. Jeg har også "tabt" min mave og er nu i  33+0, så det er vist meget normalt.

Anmeld

22. juni 2010

3xM

tabt ?

min er nemlig også merkant mindre og er kun i uge 29  har det noget at sige ???

Anmeld

23. juni 2010

Sirimor

mariaogmarcus skriver:

tabt ?

min er nemlig også merkant mindre og er kun i uge 29  har det noget at sige ???

Maven kan ændrer form under hele graviditeten og at din er blevet mindre eller sidder anderledes i uge 29 er meget normalt. Bare den stadig er blød når du rører ved den og ikke hele tiden hård.

Når vi taler om at vi "taber" maven, er det at den falder ned mod underlivet og ikke strutter så meget mere. Som regel vil du kunne mærke det ved at der ikke er så mange spark mod ribben og mavesæk, og hvis du har haft sure opstød kan de blive mindre.

Jeg håber, at det giver dig lidt ro på.

Anmeld

23. juni 2010

3xM

Sirimor skriver:

Maven kan ændrer form under hele graviditeten og at din er blevet mindre eller sidder anderledes i uge 29 er meget normalt. Bare den stadig er blød når du rører ved den og ikke hele tiden hård.

Når vi taler om at vi "taber" maven, er det at den falder ned mod underlivet og ikke strutter så meget mere. Som regel vil du kunne mærke det ved at der ikke er så mange spark mod ribben og mavesæk, og hvis du har haft sure opstød kan de blive mindre.

Jeg håber, at det giver dig lidt ro på.

tak det gav lidt mening nu

Anmeld

23. juni 2010

MaleneG

Det skal du ikke være ked af, på et par dage gik min mave fra at være flot struttende, til at pege ned af, og det var en meget stor ændring, du kan evt. se det i mit fotoalbum

Anmeld

24. juni 2010

Sirimor

MaleneG skriver:

Det skal du ikke være ked af, på et par dage gik min mave fra at være flot struttende, til at pege ned af, og det var en meget stor ændring, du kan evt. se det i mit fotoalbum

Sikke en fin mave du havde. Og jeg havde helt glemt hvor stor man bliver til sidst - det er mærkeligt, for jeg syntes stadigvæk ikke at min mave er så stor, men den må vel snart tage et vækst spurt.

Anmeld

24. juni 2010

msax

MaleneG skriver:

Jeg er nu heller ikke ked af at den er faldet lidt ned

Kan godt huske fra min første graviditet hvordan den lige pludselig ændrede sig. Men mon ikke den når at blive stor igen inden Baby melder sin ankomst i starten af august?

SMIL fra Mette 34+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.