jeg har tabt min mave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

msax

Hmm... jeg har tabt min mave, den sidder ikke så flot og højt som den gjorde for en uge siden hvor vi var hos fotografen (der kommer billeder imorgen når jeg har været til eksamen).

Brian spurgte igår lidt forsigtigt: er din mave ikke blevet mindre? og så lidt bekymret ud i ansigtet. Jeg tror vi begge havde glemt hvor meget en gravid mave kan ændre sig i løbet af graviditeten.

Men selvom den er faldet lidt nedad, så er jeg på ingen måde i tvivl om at der er et par fødder under mine ribben. Så jeg frygter lidt for hvor ondt det kan komme til at gøre inden baby melder sin ankomst til den virkelige verden.

SMIL fra Mette 33+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Skouboe

msax skriver:

Hmm... jeg har tabt min mave, den sidder ikke så flot og højt som den gjorde for en uge siden hvor vi var hos fotografen (der kommer billeder imorgen når jeg har været til eksamen).

Brian spurgte igår lidt forsigtigt: er din mave ikke blevet mindre? og så lidt bekymret ud i ansigtet. Jeg tror vi begge havde glemt hvor meget en gravid mave kan ændre sig i løbet af graviditeten.

Men selvom den er faldet lidt nedad, så er jeg på ingen måde i tvivl om at der er et par fødder under mine ribben. Så jeg frygter lidt for hvor ondt det kan komme til at gøre inden baby melder sin ankomst til den virkelige verden.

SMIL fra Mette 33+6

Bare det var mig - så vidt jeg husker giver det lungerne en anelse mere plads når maven synker rigtigt ned, så det bliver lidt nemmere at trække vejret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.