Søvn baby 8 måneder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

bullerbassen

Baagøe skriver:

Ja, for det meste. Hun tager nogle dage en halv times lur om formiddagen...

ok det er da godt klaret - her går han kold efter max 3 timer .

Men sover så også kun MEGET korte lurer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

9510

toboli skriver:

Silas sover også altid ude i barne vognen.

Har prøvet at strække ham men kl 8 - 8.30 er han bare færdig  han har nogen gange sovet 2 timer til formiddag og så har jeg strukket den til 13.30 eftermiddag men så sover han stadigvæk kun ½ time

Hmmm må prøve og se hvad der passer bedst. Det er desværre først nu vi skal have indarbejdet rutiner pga AB.

Håber da snart det kommer - inden jeg skal på arbejde igen

Ja det er rarest med lidt faste rutiner, men ikke altid de små vil være med til det, slet ikke hvis han har været syg:-( Ellers kommer der faste rutiner når han kommer i dp,,,

Anmeld

22. juni 2010

tumle81

Victor sover endnu ikke igennem om natten, han vågner stadig og vil have en nattetår eller to!!

Han bliver puttet ved 20 tiden og har et par gange hvor han skal have sutten inden han sover helt fast, vi står op ved 7-8 tiden, han er så gerne vågen for at spise et par gange om natten!

Om formiddagen sover han fra ca 9-10 stykker og 2-3 timer.

Sover igen fra 14-15 og ca 2 timer...

Knus Kathrina

Anmeld

22. juni 2010

Pige2009

toboli skriver:

ok det er da godt klaret - her går han kold efter max 3 timer .

Men sover så også kun MEGET korte lurer

Ja, hun er standhaftig Da hun var helt ny, sov hun også kun om eftermiddagen bare lidt længere i stedet for alle de små korte lure. Jeg er meget tilfreds

Anmeld

23. juni 2010

Brams

Lærke på 8 mdr. bliver som regel puttet kl. 19.30 og sover gerne til kl. 7.30/8.00.

Hendes første lur er fra ca. 10 og 2-3 timer frem.

Hendes anden lur starter ca. 2½ time efter at hun er stået op og mellem 1-2 timer frem.

Hun spiser ikke om natten mere, men er dog begyndt at vågne og vil have sutten et par gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.