Dét kender jeg godt... Desværre...
Min kæreste smuttede da jeg var 19+4, altså da jeg var knap halvvejs i graviditeten... For mig var det også meget pludseligt, jeg havde godt nok haft på fornemmelsen i en uge at alt ikke var okay, men han havde igen og igen forsikret mig om at alt var okay, og selv om morgenen, hvor han slog op om eftermiddagen, sagde han at han elskede mig og vores barn...
Det gør bare pisse ondt og man står bare og føler sig som et stort spørgsmålstegn - hvad skete der lige der?!!! Som om man har fået et slag hvor det gør allermest ondt...
Jeg har holdt mig selv oppe ved at tænke på mit barn, vores søn... Min søn vil jo til ENHVER tid være vigtigere end min xkæreste, og min søn vil jo altid betyde SÅ meget mere, end nogen som helst kæreste... Og dét har holdt mig oppe og jeg har alligevel haft en dejlig graviditet, og har kunnet nyde den, for det skulle det skvat til faren ikke have lov at tage fra mig!! (jeg er 33+4 idag)
En god veninde har fået lavet en sparkedragt til min søn, med skriften : MIN MOR ER SEJ, MIN FAR ER ET KVAJ!!!!!!!
Sender dig mange 

Håber du kan holde modet og humøret oppe, og tænke på det fantastiske barn du har indeni dig
Anmeld