Jeg er forarget over den måde der kan blive skrevet til en på, når man ytre sin meming inde i en tråd..
Kan virkelig ikke have at folk ikke kan tale/skrive ordentligt til en, når man udtrykker sin mening som andre ikke er tilfredse med!! Synes simpelthen det er grotesk, at jeg kan få at vide jeg har en PROBLEM, bare fordi jeg ytre min mening og de studenterhuer og farver der er på dem!!! Jeg er da fuldkommen ligeglad med hvad farve der er på den hue, men jeg mener sagtens jeg med min kan kalde mig student.. FÆRDIG SLUT... At man så derved, kan få at vide man har et problem fordi man ikke er enige om de skide farver og historien på den/de huer, det forstår jeg simpelthen ikke!!
Men skal ærligt indrømme, den bruger der har skrevet sådan til mig, har fået mig til og miste lysten for denne side, og regner med og slette min profil, for jeg gider da godt nok ikke finde mig i og blive svinet til, bare fordi man ytre sin mening. Det er f...... da et åbent forum hvor alle skal have kov til og være, og komme med deres meninger.. UDEN og blive svinet til... Eller har jeg misforstået noget?
Anmeld