Hold da helt ferie....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

KarinaIda

Jeg er forarget over den måde der kan blive skrevet til en på, når man ytre sin meming inde i en tråd..
Kan virkelig ikke have at folk ikke kan tale/skrive ordentligt til en, når man udtrykker sin mening som andre ikke er tilfredse med!! Synes simpelthen det er grotesk, at jeg kan få at vide jeg har en PROBLEM, bare fordi jeg ytre min mening og de studenterhuer og farver der er på dem!!! Jeg er da fuldkommen ligeglad med hvad farve der er på den hue, men jeg mener sagtens jeg med min kan kalde mig student.. FÆRDIG SLUT... At man så derved, kan få at vide man har et problem fordi man ikke er enige om de skide farver og historien på den/de huer, det forstår jeg simpelthen ikke!!

Men skal ærligt indrømme, den bruger der har skrevet sådan til mig, har fået mig til og miste lysten for denne side, og regner med og slette min profil, for jeg gider da godt nok ikke finde mig i og blive svinet til, bare fordi man ytre sin mening. Det er f...... da et åbent forum hvor alle skal have kov til og være, og komme med deres meninger.. UDEN og blive svinet til... Eller har jeg misforstået noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Ranarupta

KarinaIda skriver:

Jeg er forarget over den måde der kan blive skrevet til en på, når man ytre sin meming inde i en tråd..
Kan virkelig ikke have at folk ikke kan tale/skrive ordentligt til en, når man udtrykker sin mening som andre ikke er tilfredse med!! Synes simpelthen det er grotesk, at jeg kan få at vide jeg har en PROBLEM, bare fordi jeg ytre min mening og de studenterhuer og farver der er på dem!!! Jeg er da fuldkommen ligeglad med hvad farve der er på den hue, men jeg mener sagtens jeg med min kan kalde mig student.. FÆRDIG SLUT... At man så derved, kan få at vide man har et problem fordi man ikke er enige om de skide farver og historien på den/de huer, det forstår jeg simpelthen ikke!!

Men skal ærligt indrømme, den bruger der har skrevet sådan til mig, har fået mig til og miste lysten for denne side, og regner med og slette min profil, for jeg gider da godt nok ikke finde mig i og blive svinet til, bare fordi man ytre sin mening. Det er f...... da et åbent forum hvor alle skal have kov til og være, og komme med deres meninger.. UDEN og blive svinet til... Eller har jeg misforstået noget?

Jeg har ikke læst tråden, du taler om, men synes, at det er synd, at du mister lysten til at være herinde pga. en enkelt brugers attitude.

Jeg synes, at du skal forsøge at ignorere sprogbrugen og ikke tage det til dig. For der er rigtigt mange søde kvinder og (knap så mange) mænd, der altid er klar på at komme med gode råd osv.

Jeg håber, at du ændrer mening og bliver

Anmeld

22. juni 2010

Stumpen

Jeg synes du skal skrive privat til den person og sige at vedkommende er gået over din grænse eller kontakte Henrik istedet for at oprette denne tråd...

Anmeld

22. juni 2010

Mira0911

KarinaIda skriver:

Tror ikke du kan finde et forum hvor det er på en lyserød sky...

Der er flere herinde som er blevet svinet til, og bare har ignoreret det..

Du skal da ikke forlade siden, bare ignorere den bruger fremover... Brugeren skal ikke vinde kampen over at du forlader siden....

Håber du bliver herinde sammen med alle os  

Anmeld

22. juni 2010

KarinaIda

Tak for jeres svar... Desværre lader det ikke til at brugeren forstår at han/hun er gået over min grænse, og jeg ikke finder mig i og blive talt/skrevet til på den måde.....

Kan ikke lige se hvad det skader jeg har oprettet denne tråd....

Anmeld

22. juni 2010

kimfrit

KarinaIda skriver:

Jeg er fuldstændig enig i det du siger!

Jeg har også lagt mærke til at folk og tit kommer med deres mening om noget de slet ikke kender til. Og sviner folk til, selvom de overhoved ikke kan sætte sig ind i situationen

Nogle gange skulle man bare lære at, hvis de ikke har noget oprigtig at sige. Eller noget som rent faktisk gavner.

Men håber du bliver

Anmeld

22. juni 2010

Svei

Hvis man vil ændre noget og ikke bare skabe endnu mere øv-stemning, så er det en god idé at melde indlæg som ikke lever op til de fine retningslinier der er herinde, jeg ville skrive direkte til personen og se om man måske misforstår hinanden og så ville jeg evt skrive direkte til henrik hvis man mener han kan afhjælpe noget...men det her med at skyde med spredte hagel, det er da virkelig ikke noget der skaber eller gør noget godt.

Anmeld

22. juni 2010

Pige2009

Ja, dønningerne kan af og til gå højt herinde, men tag det ikke ilde op

Det er træls, at din grænse er overskredet og jeg har læst den omtalte tråd...

Prøv at ignorere vedkommende og glæd dig i stedet over alle de andre søde og rare mennesker der findes herinde, for her er flere af den slags end de brodne kar!

K.h. Linda

Anmeld

23. juni 2010

KarinaIda

Tak for jeres svar.. Har også valgt og ignorere det nu, kan bare ikke ha folk skal være sådan!! Men det igen, vi er jo ikke to ens mennesker, og alle har deres måde og sige tingene på om det så er på en pæn eller dårlig måde er jo et vidt begreb...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.